Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#3242
Ik krijg al honger jeanne ;D ;D ;D
Nou, dan kom je woensdag toch lekker mee-eten, er staat dan lekkere pens op het menu! :P ;)
Door jeanne
#3244
Oeh pens ;D ;D ;D ;D Mag ik dos dan ook meenemen die lust da ook wel ;) ;D ;D ;D
is goed, haal ik er wel een dubbele portie uit de vriezer ;)
Door jeanne
#19360
Nou, na twee zelfmaakmaaltijden per week, heb het menu gewijzigd:

's ochtends 250 gr carnibest met zalmolie 2,5 ml.
's avonds vers (ong.250 /300 gram)

Vers varieert van kippenekjes/vleugels/poot/filet/maagjes/levertjes/hartjes,vis, lamshart, runderhart, runderlever, pens, vleesbotten kalfs/rund, en twee keer in de week portie groentenmix erbij.
Laatst gewijzigd door jeanne op ma 24 nov 2003, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#25814
Vanavond voor het eerst, kippenmaagjes op het menu, met een lekker bot na. Sjonge jonge, ik krieg er steeds meer schik ien ;D Zal ik er nog een eike onder klutsen? ;)
Laatst gewijzigd door jeanne op ma 24 nov 2003, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#25815
[quote="jeanne"]
Nou, na twee zelfmaakmaaltijden per week, heb het menu gewijzigd:

's ochtends 250 gr carnibest met zalmolie 2,5 ml.
's avonds vers (ong.250 /300 gram)

Vers varieert van kippenekjes/vleugels/poot/filet/maagjes/levertjes/hartjes,vis, lamshart, runderhart, runderlever, pens, vleesbotten kalfs/rund, en twee keer in de week portie groentenmix erbij en zo af en toe wat biogarde.

[/quote]
Door jeanne
#53207
wat vinden jullie, zou ik iets aan vit/mineralen moeten toevoegen nu ze voortaan dus alleen smorgen compleetversvoer eet? Ik voeg savonds met het zelfsamengestelde dineetje niks aan vit/mineralen toe.
Komt ze zo op de lange duur niks te kort, want ze krijgt dus maar de helft van de dagelijkse nodige carnibest binnen ::)
Door Peet
#53605
als Beau dit draadje zou lezen, zou hij direct zijn knapzakje pakken en naar jou op weg gaan......denk ik.... ;D...die krijgt maar om de dag Carnibest... :P
Peet
Door jeanne
#53647
Ik, overbezorgde hondenmoeder, ben vandaag bij Paul geweest en ben weer helemaal gerustgesteld ;D Thanks Paulus, en thanks Josje voor de heerlijke koffie en het engelengeduld met de kids :-*
De hondjes hebben ons zeker opgelucht uitgezwaaid?
;D ;D ;D
Door jeanne
#73829
Jeetje, een maand na mijn laatste berichtje, is madam er al niet meer :-\
Heb de lading carnibest aan een klant doorverkocht.
Moet ik begin mei toch weer ff naar Paul voor een nieuwe lading èn een nieuw menu gaan beginnen ;)
Het menu van ............ 8)
tromgeroffel
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door