Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Li@nne
#42367
appel
alfalfa
avocado's
broccoli
courgette
komkommer
knoflook
wortelen
bleekselderij
waterkers
rucola-sla
groene paprika
rode paprika
paksoi
peterselie
spinazie
venkel
witlof
tuinkers
sinaasappel
banaan
basilicum
bieslook
veld sla
sperziebonen
bloemkool

Euh dit was het geloof ik :D
Ik heb hier verschillende mixen van gemaakt zodat ze niet dagelijks hetzelfde krijgen!
Wat denken jullie??
Zelf eet ik minder gezond hoor :D
Door 202spots
#42372
Ziet er goed uit. ;)
Zelf maak ik altijd de groentemix met alleen groentes,en de fruitmix met alleen fruit.
De groentemix geef ik s'avonds met gemalen vleesmetbot,en de fruitmix geef ik s'morgens met cottage cheese,voordat ze de RMB krijgen.
Door Li@nne
#42466
[quote="Lizzy"]
Pfff!!! Lekker zeg. Ziet er zeer goed uit! Waar meng je dat mee? Of eten ze het zo?

[/quote]
Hoi Lizzy,
Om het goed fijn te krijgen doe ik er een scheut rauwe melk in, dit geef ik dan zo en daarna krijgen ze een stuk vlees met bot.
Het zijn labradors hè :D
Door Li@nne
#42480
[quote="Lizzy"]
Pfff, vervelend zeg, om zo lekker te eten te moeten krijgen ;D! Geef je rauwe koe of geitenmelk? Hoe vaak geef je zoiets, als ik mag vragen?
[/quote]
Graag, vraag maar hoor, ik ben nog altijd erg onzeker of ik 't wel goed doe allemaal ;)

Ik geef ze rauwe koemelk, dit is een pak 'm beet een deciliter per dag voor 3 labradors.
Ik geef ze nu dagelijks zo'n groente mixje.
Wat denk je??
Door Li@nne
#42501
[quote="Lizzy"]
OK dan ;D! Wat krijgen de honden nog meer, naast de melk en groente? Krijgen ze iedere dag een vleesbot erachter aan? Of eten ze ook iets kant-en-klaars?
[/quote]
Ja ja, ze krijgen 1 maaltijd Duck uitmuntend per dag, (zo'n 300 gram), maar dat is ook weer afhankelijk wat ik ze geef eigenlijk op een dag.
Afgelopen zondag hebben ze een halve kip op, groente en fruit, en kregen ze 200 gram duck.
Gisteren hebben ze 400 gram spiervlees op, een mergpijpje en groentemix, en 200 gram Duck Uitmuntend
Vandaag o.a. hebben ze schapenribben met vlees, en dit is 500 gram per dier dan. Het vlees bot percentage is zo'n 40 bot en 60 % vlees volgens de slager ;) (Klopt wel ongeveer hoor :)) Vandaag krijgen ze geen duck, wel groentemix, een rauw ei, een appel en een rauwe koemelk ijsje in de Kong.
Voor Amber heb ik nu fytomix besteld omdat die wel wat mag afvallen.
(Boris is bijna 9 jaar en weegt rond de 40 kilo, Amber is bijna 3 en weegt 36 kilo, Damey is 8 maanden en weegt 27 kilo)
Brand maar los als je tijd hebt :D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door