Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door aliesalgra
#31392
Nee ik wil geen brokken meer geven. Maar bestaat er ook compleet voer van energique?
Door sylvia
#31394
[quote="aliesalgra"]
Ja maar nu is het afwachten wat mijn eigen dierenarts zeg :-\
[/quote]
als het goed is zegt hij "niet een merk het beste is maar het hangt er vanaf hoe de hond erop reageert."

dit stuk tussen aanhalingstekens heb ik gekopieerd uit een bericht van jezelf.

Lupa,ik vindt rodi geen slecht merk hoor,en als voor het gewicht 200 gr rodi voldoende is,voor die van mij was 200 gram ook voldoende en die wegen rond de 10kg
Door sylvia
#31396
[quote="aliesalgra"]
Nee ik wil geen brokken meer geven. Maar bestaat er ook compleet voer van energique?
[/quote]
als je nu eerst eens de topics hier gaat lezen ::) dan had je het antwoord al geweten,misschien is dat eeerst al eens handig om te gaan doen,er zit hier ook een zoekfunctie op het forum die je daarbij kunt gebruiken.
Door aliesalgra
#31397
Kunt u het me alstublieft vertellen? ik moet namelijk zo weg!


is energique compleet voer?
Door Lupa
#31398
maar ze gaaf eerst 200gr+ 125 gr brokken
dus daarom

ja energique is kompleet, dan moet je nr 4 hebben
Laatst gewijzigd door Lupa op ma 15 dec 2003, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#31399
ik heb energique geopperd omdat volgens mij goedkoper is dan rodi.
Door aliesalgra
#31401
Oh en nummer 1 dan?
Door sylvia
#31402
Alies als je nu geen tijd hebt zoek je het op als je terug komt,je hebt toch nog tijd zat als je eerst het antwoord van de da moet afwachten dacht ik zo.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#31406
Alies, ik krijg hier een beetje de ... van!

De mensen hier kunnen de mening van je ouders ook niet zo 123 veranderen! En je ouders doen ook alleen maar wat zij denken dat goed is.

Het beste wat je kunt doen is je eerst goed inlezen op het gehele forum, bezoek ook de sites van de merken vers vlees die hier genoemd worden, een kostenplaatje maken (wat kost de hond nu aan voer, snackjes, DA-bezoek en wat kost het op een vers voer) en dan nog eens met je ouders overleggen. Als ze dan nog niet willen dan zul je je daar denk ik bij neer moeten leggen en als je ooit een hond van jezelf hebt, doe je daar mee wat je zelf wilt.
Door aliesalgra
#31409
oke sorry dat u last van me had
Door geer
#31411
Tuurlijk hebben we geen last van je! :D Ik kan me heel goed voorstellen dat je je gefrustreerd voelt omdat je ouders er niets van willen weten!! Maar 't is net als met het kopen van een nieuwe fiets...die koop je ook sneller bij een winkel waar ze er verstand van hebben en jou precies kunnen uitleggen waarom deze fiets nou beter is dan al die andere 1000 fietsen. Zo zit het ook met je ouders...als je hier, wanneer je tijd hebt, een beetje rondsnuffelt en informatie vergaart, kan je je ouders een veel beter verhaal vertellen dan wanneer je telkens met iets anders komt! Mijn ervaring is dat ouders anders al gauw denken dat het "weer een van de vele bevliegingen van dochterlief is"...(zo heb ik er ook 100000000 ;D) Dus ik zou gewoon eens rustig ervoor gaan zitten, neem een kopje thee erbij, sla aan het lezen en als je vragen hebt, stel ze gerust! ;)
Door sylvia
#31413
Inderdaad wat ik ook al 10 keer heb geopperd ga eerst eens lezen,want sorry dit is wel allemaal van de gemakkelijke,ik zoek niks op ik vraag het wel,das niet erg met 1 vraag maar als we constant alles moeten vertellen wat hier al heel duidelijk op het forum staat......je mag er zelf ook wel iets moeite voor doen dacht ik,en dat is denk ik wat Ivonne ook een beetje bedoeld.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#31414
Syl, je hebt me helemaal goed begrepen!
Door aliesalgra
#31437
Ja oke tuurlijk snap ik dat! maar ik doe niet anders dan informatie zoeken op internet. Maar mijn ouders denken inderdaad dat dit weer een bevlieging is :-\ Maar als de dierenarts zegt dat we het niet moeten doen dan doen we het waarschijnlijk toch niet. Maar ik zal alles proberen om ze over te halen!

Ik las trouwens ook op deze site dat er boeken verkrijgbaar zijn maar bij mijn bibliotheek hebben ze geen enkele verkrijgbaar ??? Das wel jammer want ik denk dat mijn ouders eerder een boek geloven, dan een verhaal van internet

groetjes Alies
Door Helen
#31445
[quote="aliesalgra"]
Ja oke tuurlijk snap ik dat! maar ik doe niet anders dan informatie zoeken op internet. Maar mijn ouders denken inderdaad dat dit weer een bevlieging is :-\ Maar als de dierenarts zegt dat we het niet moeten doen dan doen we het waarschijnlijk toch niet. Maar ik zal alles proberen om ze over te halen!

Ik las trouwens ook op deze site dat er boeken verkrijgbaar zijn maar bij mijn bibliotheek hebben ze geen enkele verkrijgbaar ??? Das wel jammer want ik denk dat mijn ouders eerder een boek geloven, dan een verhaal van internet

groetjes Alies
[/quote]

De meeste boeken kan je bestellen via bol.com of mediaboek.nl

groetjes Helen
Laatst gewijzigd door Helen op vr 14 jan 2011, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door