Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lupa
#32389
je kan ook andere dingen erbij doen, je hoeft niet iedere dag rodi te geven.
Je kan bv vis geven dat is ook goed voor zijn vacht,je kankip geven, en natuurlijk botten van de islamiet.
je kan jogurt geven, dat is ook goed voor de darmflora.
Eem mergpijp zoa;s je die al gegeven hebt is ook wel goed maar het beste is dat je die in de lengte laat doorzagen
Door aliesalgra
#32390
Okee, bedankt voor de tips. Ik ben echt heel blij dat hij het goed vind. Maar onze hond drinkt nog steeds helemaal niks. Ik heb haar karnemelk gegeven en dat slikt ze in 1 keer helemaal op maar ze komt niet aan het water ??? En dat is al sinds afgelopen zaterdag zo
Door roger
#32391
<<je kan ook andere dingen erbij doen, je hoeft niet iedere dag rodi te geven.
Je kan bv vis geven dat is ook goed voor zijn vacht,je kankip geven, en natuurlijk botten van de islamiet.
je kan jogurt geven, dat is ook goed voor de darmflora.
Eem mergpijp zoa;s je die al gegeven hebt is ook wel goed maar het beste is dat je die in de lengte laat doorzagen<<


Prima voer allemaal , maar wat zijn eigenlijk "botten van de islamiet" :D :D :D


Gr.
roger.
Door aliesalgra
#32392
ja dat vroeg ik me eigenlijk ook af want ik zal niet weten waar ik dat in leeuwarden moet vinden
Door Helen
#32396
[quote="*Alies*"]
Okee, bedankt voor de tips. Ik ben echt heel blij dat hij het goed vind. Maar onze hond drinkt nog steeds helemaal niks. Ik heb haar karnemelk gegeven en dat slikt ze in 1 keer helemaal op maar ze komt niet aan het water ??? En dat is al sinds afgelopen zaterdag zo
[/quote]

Alies, zoals er al meerdere keren geantwoord is. Dat is heel normaal. Zal ik jou eens wat vertellen. Ik heb mijn hond de afgelopen twee weken maar een keer zien drinken!!En dat was na een wandeling van twee uur. Verder niet. In vers vlees zit al veel vocht.

groetjes Helen
Door Angelique
#32397
[quote="Lizzy"]
[quote="Angelique"]
[quote="Helen"]
[quote="aliesalgra"]
Ja oke tuurlijk snap ik dat! maar ik doe niet anders dan informatie zoeken op internet. Maar mijn ouders denken inderdaad dat dit weer een bevlieging is :-\ Maar als de dierenarts zegt dat we het niet moeten doen dan doen we het waarschijnlijk toch niet. Maar ik zal alles proberen om ze over te halen!

Ik las trouwens ook op deze site dat er boeken verkrijgbaar zijn maar bij mijn bibliotheek hebben ze geen enkele verkrijgbaar ??? Das wel jammer want ik denk dat mijn ouders eerder een boek geloven, dan een verhaal van internet

groetjes Alies
[/quote]

De meeste boeken kan je bestellen via bol.com of mediaboek.nl

groetjes Helen
[/quote]

Titels....nummers ???
[/quote]Titels en ISBN nummers zijn door Helen op de eerste pagina van dit onderwerp al gegeven.
[/quote]

Sorry...ook aan Helen....niet gezien :-[
Door Lupa
#32433
[quote="roger"]
<<je kan ook andere dingen erbij doen, je hoeft niet iedere dag rodi te geven.
Je kan bv vis geven dat is ook goed voor zijn vacht,je kankip geven, en natuurlijk botten van de islamiet.
je kan jogurt geven, dat is ook goed voor de darmflora.
Eem mergpijp zoa;s je die al gegeven hebt is ook wel goed maar het beste is dat je die in de lengte laat doorzagen<<




Prima voer allemaal , maar wat zijn eigenlijk "botten van de islamiet" :D :D :D


Gr.
roger.

:-[ :-[je pest me :-[ :'(



Natuurlijk bedoel ik botten die je bij de islamiet kan kopen, kalf of lams botten.
voor meer info even botten document lezen[/quote]
Door sharpie
#36193
Hier word ik nou helemaal vrolijk van als ik dit lees, gefeliciteerd Alies!!!

Heel goed van je en succes met je hond, die mag heel blij zijn met zo'n braaf bazinnetje als jij. :)
Laatst gewijzigd door sharpie op wo 31 dec 2003, 02:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janet
#36271
[quote="roger"]Prima voer allemaal , maar wat zijn eigenlijk "botten van de islamiet" :D :D :D[/quote]Volgens mij is dat hetzelfde als het afhalen en eten van een chinees ;D.
Door callas
#37518
Hoi!

Hoe zit het met het schoonhouden van het gebit wanneer je ze alleen Rodi geeft?
Geef je ze dan iedere dag botten om op te kluiven?

Callas
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door