Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door lauraV
#2839210
hier krijgen ze ook een vleesbot dag  en hebben nooit last van te harde en witte ontlasting ( dan wel uitgaand dat een vleesbot 50% vlees en 50% bot is )
orgaan is totaal 20% , alleen dit is gedeeld in 10% orgaan (  lever .nier , hart ) en 10% maag ( bv pens , boekmaag )
met een vaste dag zou ik persoonlijk niet beginnen , eerst zorgen dat de hond vers leert eten ( kauwen , verteren) , het er goed op doet en jezelf je hond beter kan lezen ...
een voorbeeldje van een menuutje  :

maandag          vleesbot + orgaan
dinsdag            spiervlees
woensdag        vleesbot + orgaan
donderdag        pensdag (evt de eerste keren met vleesbot , ligt aan de ontlasting)
vrijdag              vleesbot +orgaan
zaterdag          spiervlees
zondag            visdag , bv . complete sardines ( evt met vleesbot , zie pensdag)


of het orgaan ( hart , lever nier) verdelen bij het spiervlees als de ontlasting op het vleesbot goed is .....
Laatst gewijzigd door lauraV op zo 29 dec 2013, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door yentl
#2839251
[quote="lauraV"]
hier krijgen ze ook een vleesbot dag  en hebben nooit last van te harde en witte ontlasting ( dan wel uitgaand dat een vleesbot 50% vlees en 50% bot is )
orgaan is totaal 20% , alleen dit is gedeeld in 10% orgaan (  lever .nier , hart ) en 10% maag ( bv pens , boekmaag )
met een vaste dag zou ik persoonlijk niet beginnen , eerst zorgen dat de hond vers leert eten ( kauwen , verteren) , het er goed op doet en jezelf je hond beter kan lezen ...
een voorbeeldje van een menuutje  :

maandag          vleesbot + orgaan
dinsdag            spiervlees
woensdag        vleesbot + orgaan
donderdag        pensdag (evt de eerste keren met vleesbot , ligt aan de ontlasting)
vrijdag              vleesbot +orgaan
zaterdag          spiervlees
zondag            visdag , bv . complete sardines ( evt met vleesbot , zie pensdag)


of het orgaan ( hart , lever nier) verdelen bij het spiervlees als de ontlasting op het vleesbot goed is .....
[/quote]

dank je wel! Ze hebben hier al eens pens gehad en geen problemen met ontlasting toen. Ik ga eerst maar eens voor 2 weken bestellen en kijken hoe of wat. Ik vind het nog lastig hoor, moet me er gewoon overheen zetten maar wil niet dat ze tekort komen
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door