Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
#2263270
Bloeduitslagen zijn binnen, hij heeft weer verhoogde pancreaswaardes, is de laatste 2 dagen ook duidelijk beroerder dan eerst.
2 Keuzes, of een vrij zware kuur medicijnen of stoppen en euthenasie...
Door Mevroi Kruim
#2263464
martine-tom schreef: Bloeduitslagen zijn binnen, hij heeft weer verhoogde pancreaswaardes, is de laatste 2 dagen ook duidelijk beroerder dan eerst.
2 Keuzes, of een vrij zware kuur medicijnen of stoppen en euthenasie...
He shit  :-X :-X :-X
Je ziet het wel vaker, een laatste opleving voordat het echt klaar is.
Door Martine-Tom
#2263466
Ja maar dat verhelpt het probleem niet, hoogstens bij de acute variant.
Youp heeft het al jaaaaaaaaaaaren (achteraf gezien dan) en zijn pancreas is nu blijvend beschadigd en gezond weefsel vervangen door littekenweefsel.
Hij krijgt wel de enzymen ter vervanging van zijn lichaamseigen enzymen dat wel.
Maar verse pancreas krijg ik er dus niet in  :biggrin2:

Hij eet nu ook vetarm, geen geit en eend enzo.
Door Martine-Tom
#2263474
Mevroi Kruim schreef: He shit  :-X :-X :-X
Je ziet het wel vaker, een laatste opleving voordat het echt klaar is.
Ja daar moest ik dus ook aan denken toen hij vorige week ineens weer echt op schoot kwam kroelen en snorren enzo. Zo opvallend dat heeft ie echt in geen jaar meer gedaan.

Ik zit echt in dubio, ik weet niet waar ik nu goed aan doe.
Zijn diabetes stuiterd alle kanten op en dat word alleen maar slechter als ik hem ga behandelen voor de EPI, dan is ie hersteld van de EPI (Voor zover dat kan) en dan zit hij weer in de lappenmand met de DM...

Ik ga er echt heel hard over denken, morgen moet ik de medicatie ophalen en dan wil ik het eigenlijk nog eens met mijn da overleggen (als ze tijd heeft) of dit wel eerlijk is, of hij echt een kans maakt of dat het een ongelijke strijd is.
(In het afgelopen jaar heeft ie geloof ik wel 5 oplevingen van EPI gehad.)

Ik wil het allebei niet  ;)
Maar ja wat is het beste...mijn ratio en mijn gevoel zijn het nog niet helemaal eens geloof ik.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door