Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#2228902
Natuurlijk kan dat wel. Maar ik kom in contact met beide en ik draag het dan toch ook bij me? mits Brandy zou niezen wat ze nu dus niet meer doet? Aangezien ze nu nog immuniteit hebben van moeders.


Ik zal gaan kijken wat het doet  wat Saille zegt. Ik lees het wel ;)
Door lightning
#2229710
Vannavond naar de DA Brandy gaat wel mee want oogje doet ook niet hoe het gaan moet nog. We gaan een hoop bespreken. Collega fokker (de eigenaar van de papa van brandy) heeft ook al wat lijntjes uitgegooit. Hoop dus wel dat ze ergens terecht kan waar ze alleen wel kan herstellen als dat mogelijk is. Als niks lukt tja daar denk ik even nog niet aan.
Door lightning
#2230225
Ik heb een adres voor Brandy het is een dierenarts en die heeft eerder zo'n poes gehad. Die is inmiddels overleden aan ouderdom. deze dierenarts weet dus waar die aan begint :). Dus ik denk dat ik ga bellen. Mijn eigen DA heeft dit gevonden voor me
Door Krullebol
#2231876
Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik heb een chronische snotter met soepoog. Die heeft periodes dat hij verkouden is [ruik je dan, net als bij mensen]. Hij reageert op geen enkele AB, maar reageerde wel goed op Marbocyl [rolls royce onder de AB] enna de AB, ging zijn restant soepoog heeeel goed weg met zilverwater.
Ik lees er herhaaldelijk wat over bij chronische dingen.
Misschien nog het proberen waard [voor jou en/of het nieuwe huis]

Sterkte
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2233161
lightning schreef: Woensdag brengen we Brandy weg :'( :'(. Klikte goed en ze wilde echt voor Brandy gaan. Wat zal ik Brandy missen zeg :'(
Kan ik me voorstellen :-* Maar wel heel fijn dat de klik er is én dat Brandy lekker in de buurt blijft!!
:bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door