Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lia
#238131
Bedankt Hitam (namens Hitam)....ik heb je advies uitgeprint. Gemalen rauwe groente kan ik proberen, maar ik weet niet wat isogel is en waar ik het zou kunnen krijgen. Het zal ook nog heel moeilijk zijn dat aan hem te geven, want hij is erg kieskeurig met zijn eten . Zijn tarwezemelen ook een optie? die zal hij misschien niet zo gauw proeven in zijn vlees? Hij is trouwens nog steeds bij de DA . Het is er nog steeds niet uit... arme Hitam!
Door Ollie
#238464
Lia schreef: Bedankt Hitam (namens Hitam)....ik heb je advies uitgeprint. Gemalen rauwe groente kan ik proberen, maar ik weet niet wat isogel is en waar ik het zou kunnen krijgen. Het zal ook nog heel moeilijk zijn dat aan hem te geven, want hij is erg kieskeurig met zijn eten . Zijn tarwezemelen ook een optie? die zal hij misschien niet zo gauw proeven in zijn vlees? Hij is trouwens nog steeds bij de DA . Het is er nog steeds niet uit... arme Hitam!
Isogel kun je volgens mij bij je dierenarts wel krijgen, ik heb het ook in huis!

Is gewoon een poedertje.

Barfplaats wordt gesponsord door