Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door 202Spots
#1685452
Als je besluit om naar de DA te gaan,dan zou ik het toch wel fijn vinden om te horen wat hij/zij er van denkt,
en wat er eventueel gedaan kan worden.
Ik hoop dat er niks bijzonders met jou kat is hoor,en als er wel iets is ,dat  het dan heel makkelijk te behandelen is.
Maar misschien komt er ooit iemand anders die 'n kat heeft met dezelfde symptomen,
en heeft er wat aan als je hier toch nog even laat weten hoe het verder gaat met jou kat??
Misschien dat er iets is waar dan rekening mee gehouden kan worden.
Success ermee hoor!
Door Borke
#1685569
Hoe gaat het nu met de kat, want als ik het zo lees dan is het ernstig!
Weet je bloedonderzoek is ook maar een momentopname, in een paar weken tijd kan er heel veel gebeuren.
Vooral met dit warme weer zou ik de kat goed in de gaten houden.
Door lightning
#1686190
ja wel, wel ernstig hij heeft 2 injecties gehad jangdurig werkende 1 antibiotica en 1 prednison. mocht het iets zijn als middenooronsteking zou de antibiotica helpen. is het iets van een beroerte kan de prednison helpen als ik het goed begrepen heb. we hebben 48 uur de tijd. mocht het woensdag niet beter zijn dan moeten we terug. helpt het wel dan is het de vraag voor hoe lang. ook was het niet verstandig uitgebreid te testen want dan moest hij onderzeil en de da zei dat hij dat nu niet overleeft waarschijnlijk. dus na woensdag kan het over zijn. op het moment slaapt hij alleen maar als hij loopt blijft hij omvallen dus nog geen effect gezien maar misschien heeft het meer tijd nodig.
Door boskat
#1686232
He het arme dier,hoop en duim dat de antibiotice en prednison gaat werken!
Sterkte en een dikke voorzichtige knuffel voor de kat!
Door Borke
#1686246
Sterkte!
Probeer hem maar in een kleine ruimte te houden, waar hij niet het raam of de deur uit kan gaan naar buiten...
Door Migudu
#1686314
Dat is schrikken! Ik hoop ook dat de medicijnen hun werk gaan doen...
Heel veel sterkte hoor!!

Gerda
Door Nadia
#1686324
Mijn hondje van bijna 16 hebben we 7 juli dit jaar om een soortgelijk iets laten inslapen.. Ook zij viel constant om.. wat was nu? Ze was blind en had iets aan de ogen, waardoor ze het licht niet meer kon verdragen koortsluiting gaf en viel. Levens gevaarlijk als ze op de bank stond enz. In de bar is het topic nog terug te vinden..

Ik hoop niet dat je je kat moet laten gaan, maar de symptomen kwamen me zo bekend voor :'( wilde je de info niet achterhouden..
Door lightning
#1686357
bedankt allemaal

@nadia bedankt dat je het wilde delen. gelukkig is mijn kat niet blind maar lijkt me erg als je hond zo iets heeft. sterkte nog met het verlies :'(
Door Eranthe
#1686744
Wat heftig is dit zeg. Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid is waar het omvallen nou van komt. Heel veel beterschap en sterkte.
Door lightning
#1686858
vandaag nog steeds geen verbetering hij schud meer met zijn kop waardoor hij geheel omvalt. verder beweegt hij wel meer met omvallen tot gevolg. eten doet hij als een dijker.... :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door