Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Limpy
#1727800
Erg hè? Is je hond net uit de luiers, wordt je een bezorgde poezenmoeder!  ;D join the club!
Na 20 jr katten trap ik er ook weer elke keer in als er 1 niet lekker is....
Door Nadia
#1730611
Het is helemaal goed gegaan!! Hij heeft weer all animal haring op, vandaag carnivoer paard..

Vriendlief kwam nog met een iets andere (smerigere) theorie.. Nox heeft per ongeluk op de wc opgesloten gezeten.. En de wc borstel is ERRUG leuk.. Hij mag eigenlijk niet op de wc.. Vind ik nergens voor nodig.. Maar soms piept hij er stiekem in..
Door Lil
#1732141
Nadia schreef: Het is helemaal goed gegaan!! Hij heeft weer all animal haring op, vandaag carnivoer paard..

Vriendlief kwam nog met een iets andere (smerigere) theorie.. Nox heeft per ongeluk op de wc opgesloten gezeten.. En de wc borstel is ERRUG leuk.. Hij mag eigenlijk niet op de wc.. Vind ik nergens voor nodig.. Maar soms piept hij er stiekem in..
theorie klinkt niet zo vreemd  :-\ :-X
Door Nadia
#1732154
nee.. Vond ik ook niet... Al dat ik mijn theorie van niet te lang niet eten en vervolgens vette eend ook niet gek vind.. Ach, hij doet het weer.. en heeft gister dik 250 gram carnivoer paard gegeten..de vreetzak ;D
Gebruikersavatar
Door EllenL
#1734000
Nadia schreef: Het is helemaal goed gegaan!! Hij heeft weer all animal haring op, vandaag carnivoer paard..

Vriendlief kwam nog met een iets andere (smerigere) theorie.. Nox heeft per ongeluk op de wc opgesloten gezeten.. En de wc borstel is ERRUG leuk.. Hij mag eigenlijk niet op de wc.. Vind ik nergens voor nodig.. Maar soms piept hij er stiekem in..
;D ;D tja, katten en plekken waar ze niet mogen zijn... Berlioz gaat als hij de kans krijgt met de wc rol spelen, ook niet heel handig maar wel iets minder yuk  :D Maar wat ook de reden was, fijn dat hij nu weer goed eet!!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door