Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ine
#191089
Heel eerlijk? :'(
Carlo vroeg of ik hem in wilde laten slapen :-X
Maar ik wil Oxo een kans geven. :-\
Alleen reageert hij werkelijk nergens op. Niet op prednison, niet op een antibraakmiddel, niet op die corti......., helemaal niets. :'(
Hij ligt nu stilletjes op z'n kussen op de bank. De kinderen om de beurt bij hem. Mijn man zegt net: "Volgens mij ligt hij heel stilletjes dood te gaan" :'(
Beatel heeft hem vanmiddag helemaal schoon liggen likken, zo lief!!
Gebruikersavatar
Door chooky
#191090
Ine schreef: Heel eerlijk? :'(
Carlo vroeg of ik hem in wilde laten slapen :-X
Maar ik wil Oxo een kans geven. :-\
Alleen reageert hij werkelijk nergens op. Niet op prednison, niet op een antibraakmiddel, niet op die corti......., helemaal niets. :'(
Hij ligt nu stilletjes op z'n kussen op de bank. De kinderen om de beurt bij hem. Mijn man zegt net: "Volgens mij ligt hij heel stilletjes dood te gaan" :'(
Beatel heeft hem vanmiddag helemaal schoon liggen likken, zo lief!!
:'( :'( :'(
Door gonny
#191095
ik zit hier nu echt met de tranen in mn ogen.......sterkte Ine en natuurlijk Oxo ook!!! (en de rest van de fam.) :'( :'( :-*
Door zurca
#191223
Slik....Ik zit hier ook met tranen in mn ogen..
Sterkte Ine, het is echt zo erg om te zien dat een dier zo ziek is en niet weten wat te doen..
Een dikke :-* voor jou en een aai voor Oxo..
Door Mister T
#191240
Ine schreef: Heel eerlijk? :'(
Carlo vroeg of ik hem in wilde laten slapen :-X
Maar ik wil Oxo een kans geven. :-\
Alleen reageert hij werkelijk nergens op. Niet op prednison, niet op een antibraakmiddel, niet op die corti......., helemaal niets. :'(
Hij ligt nu stilletjes op z'n kussen op de bank. De kinderen om de beurt bij hem. Mijn man zegt net: "Volgens mij ligt hij heel stilletjes dood te gaan" :'(
Beatel heeft hem vanmiddag helemaal schoon liggen likken, zo lief!!
oh Ien,wat beroerd :'(...ik hoop toch zo dat alles goed komt met oxo.... :-*
Door Helen
#191255
O wat verschrikkelijk Ine....Heel veel sterkte toegewenst en ik duim heel hard voor Oxo. :-*
Door Mayka
#191316
Ine schreef: Bepaalde ziektes die jij noemde Tannetje, daar hoort een dikke buik bij en die heeft Oxo niet.
Dat hoeft niet altijd. Joshy had de 'droge' vorm van FIP en dus geen dikke buik (met vocht).

Hoe is het nu Ine? Met Oxo en met jou? Je krijgt het wel voor je kiezen zeg!

Knuffel voor jullie beide en veel sterkte, we duimen! :-*
Door ine
#191365
We zijn weer geweest. Bloedafname is eigenlijk onmogelijk, daar de aderen helemaal droog en plat zijn, of zoiets.
Daarbij is Oxo zo slecht, dat het wachten op de uitslag niet eerlijk zou zijn voor hem.
Carlo wilde hem nu al in laten slapen, maar ik kon het niet. Hij heeft weer vocht en corti.. met vitamines gekregen, maar als het niet beter wordt, moet ik met hem komen, want dan moet het echt!
........................................ :'( :'( :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door