Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Kaar
#197801
Hoi Ine en Oxo,
Jeee, dat is niet niks wat jullie hebben meegemaakt.
Hoe gaat het nu met Oxo?
Gaat het nog steeds goed?
Zet um op Oxo!
Door ine
#197877
Met Oxo gaat het nog steeds de goede kant op. We laten hem nu enkele keren per dag aan een lijntje in de tuin, daar geniet hij echt van!
Het eten is nog niet echt veel, maar wel regelmatig. Hij heeft nog prednison en dat gaan we deze week afbouwen.
Dan wordt het dus even afwachten. Dagelijks krijgt hij ook een capsule mariadistel.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#197954
Oh wat fijn Ine :). Ik ga hier nog maar even doorduimen voor Oxo en hopen dat de vooruitgang zich doorzet, sterkte en beterschap :-*.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#198097
Niet te snel die prednison afbouwen hoor! Ik zou pas gaan afbouwen als hij weer helemaal de oude is.
Door ine
#198438
Hitam schreef: Niet te snel die prednison afbouwen hoor! Ik zou pas gaan afbouwen als hij weer helemaal de oude is.
Dank je, daar zullen we gelijk morgen even over praten en nieuwe pillen halen.
Door Truus
#198440
Ine schreef: Met Oxo gaat het nog steeds de goede kant op. We laten hem nu enkele keren per dag aan een lijntje in de tuin, daar geniet hij echt van!
Het eten is nog niet echt veel, maar wel regelmatig. Hij heeft nog prednison en dat gaan we deze week afbouwen.
Dan wordt het dus even afwachten. Dagelijks krijgt hij ook een capsule mariadistel.
Lekker dat het zo goed gaat Ine!
Door ine
#200076
Ondanks, dat hij wat beter lijkt, is hij toch 3 ons afgevallen.
Straks even praten met Carlo. Baal er wel van. :-\
Door K@rin
#200122
Ine schreef: Ondanks, dat hij wat beter lijkt, is hij toch 3 ons afgevallen.
Straks even praten met Carlo. Baal er wel van. :-\
Ik heb het net allemaal gelezen .............
Kan me voordstellen, dat je enorm baalt ...........
Doet me een beetje aan Joey denken .... :'(
Je kunt niet anders doen, dan het beste voor hem proberen en hopen, dat het toch nog goed komt.
Sterkte en een knuffel voor jullie beiden !!
Laatst gewijzigd door K@rin op vr 05 nov 2004, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
#200152
We geven nog 14 dagen prednison en kijken daarna weer!
We laten hem ook 2x per dag even apart eten, zodat hij niet weggejaagd wordt door een ander.
Volgende week gewoon weer wegen. Toch lijkt hij zich steeds wat beter te voelen, zijn ogen staan ook best goed. :-\
Door K@rin
#200178
Ine schreef: We geven nog 14 dagen prednison en kijken daarna weer!
We laten hem ook 2x per dag even apart eten, zodat hij niet weggejaagd wordt door een ander.
Volgende week gewoon weer wegen. Toch lijkt hij zich steeds wat beter te voelen, zijn ogen staan ook best goed. :-\
Zo lang hij maar blijft eten, dan moet je de hoop niet opgeven !!!! :-*
Door ine
#200192
Karin & Pyrs schreef:

Zo lang hij maar blijft eten, dan moet je de hoop niet opgeven !!!! :-*
Nee, we blijven gaan, we blijven ons best doen! ;)
Dank je :-*
Door Yorick
#208715
Hoi Inneke en allemaal,

Het spijt me verschrikkelijk dat ik niet sneller iets van me heb laten horen, wegens omstandigheden kon ik echt niet anders, geloof me.

Wat een verhaal van Oxo. Inneke, geloof me als ik zeg dat ik absoluut geen weet had van zijn leverprobleem, ik voel me zo rotschuldig nu ….. Zoals ik je al in een PB’tje heb gestuurd ben ik er 1000% zeker van dat je al het mogelijk aan het doen bent voor hem, ik schrok me dood toen ik las dat de DA voorstelde om hem te laten inslapen, wat ben ik blij dat je je gevoel hebt gevolgd…. Bedankt daarvoor en nog meer bedankt omdat jij en je familie Oxo (en Beatel) zo met liefde omringen dat hij de kracht heeft gevonden om te vechten, uit het diepste van mijn hart bedankt daarvoor. De rest heb ik je in een PB gestuurd en ik meen elk woord hé.

Iedereen bedankt hier voor het meeleven met Oxo en Inneke en nogmaals mijn excuses dat ik je niet heb kunnen steunen Inne, het spijt me zo…..
Door ine
#208796
Jij had niet kunnen weten, dat hij dat had, dus neem jezelf niets kwalijk alstjeblieft!! :-*
Wij blijven ons best doen voor onze lieve Oxo, het is zo'n vreselijk lief dier!!
Hij slaapt altijd bij Marianne op bed, waar hij z'n eigen plekje heeft en 's ochtends meldt hij zich beneden, als hij ons hoort!
Morgen gaan we hem weer aan de da laten zien en wegen, dus misschien betere berichten morgen!
Nogmaals, neem jezelf niets kwalijk, maar denk een beetje aan jezelf!! :-*
Door ine
#209869
Net terug van Carlo met Oxo! 8)
Z'n bekkie is weer normale kleur, alleen de hoektanden zijn nog ietsjes geel, maar niet helemaal meer! ;D
We zijn nu sinds zaterdag gestopt met de prednison, dat laten we zo, maar houden hem heel goed in de gaten, zodra we maar iets merken, moet hij er gelijk weer op.
Zijn gewicht is een half ons meer, hij is nu ruim 4.2 kilo, maar moet dus nog even flink verwend worden, alleen laat hij zich niet echt verwennen met voer, dus An, als jij nog iets weet, waar hij helemaal weg van was?
Zijn ogen staan zo lekker helder, hij geniet van een lekkere kroel en spint dan ook volop, hij wordt weer echt een lieve kerel!
Dagelijks wandelen we met hem in de tuin, met of zonder lijntje, hij geniet daar echt van en oh wee, als hij iets hoort ...........!! Een echte tijger is hij dan! ;)
We gaan de goede kant op, dus nu maar hopen, dat we zo goed blijven gaan!
Hij verdient het, hij is zo verschrikkelijk lief en grappig! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door