Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Elvira
#185694
Een kat van een vriendin heeft last van allergie voor huismijten. Weet iemand hier iets tegen ? Krijgt brokjes, zou vers vlees helpen ?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#185705
Versvlees helpt altijd om de weerstand te verhogen en als de weerstand hoog is hebben ze ook niet zo snel ergens last van.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#186508
Ja, versvlees helpt vaak goed. Soms niet helemaal, maar meestal treedt er wel een aanzienlijke verbetering op.
Door Elvira
#187556
ze is bij de dierenarts geweest en hij heeft een ander medicijn besteld en ze krijgt al 2 verschillende medicijnen, allemaal tegen de allergie. Ze heeft nu een kap om omdat ze zich helemaal kapot krabt. Ik heb haar aangeraden carnibest te geven, dat is hier vlak bij de koop en bij de drogist iets te halen tegen allergie voor huisstofmijt en dan de kinderhoeveelheid te geven. Ik snap niet dat ze die andere pillen nog moet hebben, als ze blijkbaar niets helpen. Ik ben op zoek naar een andere dierenarts, maar deze heeft ook afgedaan.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door