Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door liessie
#1540550
Het asiel heeft de kat in laten slapen, nadat het weer niet ging. Toen hij terugkwam bij mijn buurvrouw weer / nog steeds diarree.
Uiteindelijk zou hij door zijn achterpoten zijn gezakt / verlammingsverschijnselen gehad hebben  (als gevolg van???)
Vanwege de verlamming heeft de kat een spuitje gekregen :'(

Verder stond er in het entingsboekje, dat de kat voor hij naar het asiel ging bij een da in wageningen is geweest. Dezelfde als waar mijn buurvrouw heengaat met haar hond. De buurvrouw had die da opgebeld om informatie en toen scheen de da uit wageningen gezegd te hebben, dat zij ook al wist van de diarree. Als dat waar is, dan is het vreemd, dat het asiel daar niets over heeft gezegd.

Dat ie weer terug was en weer / nog steeds diarree, had ik van de week al gehoord en toen ik gisteren zo handig was om de verkeerde sleutelbos mee te nemen en dus bij de buurvrouw mijn reservesleutels moest halen, hoorde ik dat de kat een spuitje had gekregen :'(

Aldus het verhaal van mijn buurvrouw, dus ik ken maar 1 kant van het verhaal.

Het asiel heeft wel gezegd, dat de buurvrouw komende paar maanden tot een half jaar geen katten mag hebben ivm met besmettingsgevaar via het tapijt in het grootste deel van haar huis
Laatst gewijzigd door liessie op vr 05 mar 2010, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door liessie
#1543103
Ja, ik vond het ook erg triest, vooral omdat ik nog steeds het gevoel heb, dat het helemaal niet zo af had hoeven lopen :'(
Ik moet mezelf soms ook echt toespreken, omdat ik me soms schuldig voel, dat ik niet aangeboden heb om de kat ver te nemen :-\
Het klinkt misschien heel ego, maar op zo'n moment houd ik ook afstand van de buurvrouw, om geen (nieuwe) verhalen over de kat te horen.
Hopelijk heeft de buurvrouw hier wel van geleerd, dat je niet op stel een sprong een dier aan moet schaffen.
Toen ze mee was mijn kat ophalen (haar zoon reed, omdat ik zelf geen auto heb), toen keek ze nog voor een 2de hond en een paar weken later miste ze haar kat heel erg, nadat ze een weekend voor mijn katten had gezorgd. Dus toen wilde ze een kat en omdat ze geen geduld had, moest die kat er ook per direct komen. Er stond een zwangere poes op springen, maar ze had niet het geduld om te wachten tot de kittens weg mochten en nu mag ze de komende maanden geen kat....
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door