Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#169644
An schreef: Het gaat beter met Lillytje! Ze heeft van de kip gegeten dus ik hoef gelukkig niet aan de Whiskas. Ze drinkt ook weer goed! Ze heeft vandaag nog niet gepoept maar dat beschouw ik maar als een goed teken!
Dat klinkt inderdaad erg goed, meestal is diaree bij een niuewe kitten niet direct om van overstuur te gaan mits het geen infectie is, of te lang duurt.
Door gonny
#169657
gelukkig!!!! je schrikt toch gauw hé, als het nog zo'n mini-beestje is!!!! ;)
Door An
#169673
Nou ja ik hd mijn mond moeten houden, ze is net op haar bakkiegeweest en het was weer erg waterig. Maar ze eet en ze drinkt dus we zullen nog maar ff zien. Is het morgen niet beter dan zal mevrouw de DA ff moeten komen.
Door An
#171662
Ze eet prima, ze drinkt prima, ze gaat ook niet overmatig naar de wc maar als ze gaat is het nogal lopend (of hoe moet ik het uitdrukken :s) ze geeft verder compleet geen zieke indruk! Dus ik kijk nog maar ff aan denk ik dan? :s

Maar ik weet niet goed wat ik ze te eten moet geven, maar weer gewoon rauw of verder doen met die gekookte kip??? ???
Door An
#171826
Ze heeft hartstikke vast gepoept net! Dat is al iets om blij om te zijn.

Dat uitpuilen blijft wel. Heeft elke kat dat???? Ik vind het toch erg raar en ben er best bezorgd om.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#171856
An schreef: Ze heeft hartstikke vast gepoept net! Dat is al iets om blij om te zijn.

Dat uitpuilen blijft wel. Heeft elke kat dat???? Ik vind het toch erg raar en ben er best bezorgd om.
Wat bedoel je precies met uitpuilen?, kun je er een keer een foto van maken....ja ik weet het het wordt een vreemde foto op bp maar ik wil het eigenlijk wel even zien.
Door gonny
#171867
ik heb het ook wel eens gezien bij kittens, en volgens mij gaat t vanzelf over! vlak na het poepen staat het poepertje in een tuutje naar achter, dat bedoel je toch??

wat een beschrijving...... :-X
Door An
#171958
Ja precies Gonny!!!

Ik wil best is een foto maken als je het graag wil zien!

Ik heb al wel met de DA gebeld (nog maar is ;D) en blijkbaar is dat niet compleet abnormaal met kittens. Sommige kunnen dat hebben en dat lost zichzelf op als ze ouder worden. Wel een erg vreemd zicht hoor!
Door Lizzy
#171962
Hoi An, volgens mij moet de kont van die kleine nog herstellen. Ik heb dit ook wel gezien toen onze Sam klein was toen ze diarree had gehad (zij had de eerste dagen ook spuitpoep). En zelfs bij Brutus toen hij een paar dagen ontzettende dunne had gehad. Toen stak de boel ook iets uit. Maar omdat het katje nog zo klein is en de kont roze is, valt het veel meer op als bij bijv. Brutus. Volgens mij hersteld dit dus vanzelf. Mocht het nou niet herstellen of erger worden (ik denk van niet), dan zou je even naar de DA kunnen gaan. Want ze zijn natuurlijk wel vatbaar en gevoelig op deze leeftijd.
Door An
#174238
Het gaat toppie met Lilly. Ze zit weer helemaal op vers en ze poept mooie (nou ja in hoeverre poep mooi kan zijn natuurlijk hahahaha) zwart harde strontjes ;D ;D Ook dat uitstulpen is heel goed aan het wegtrekken dus dat is ook helemaal goed ;D

Verder vind ik het zo'n tof beest. Ze eet werkelijks alles wat ik haar geef. Ze staat echt helemaal open voor alles. Prachtig toch die kleine hummeltjes he ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#174254
Ja leuk is dat he, zo moeilijk als dat het kan gaan met ouderekatten zo makkelijk is het met kittens, ze vinden alles geweldig wat ze krijgen en beginnen overal aan.
Door Lisa
#179303
Balen zeg, toch een of ander virus of zo die heerst? Lotte was 3 dagen aan de waterdiarree en niet in orde. Gelukkig Quinty niet en nu nog steeds niet ziek. Houden zo. Hoop dat Gringo snel weer beter is!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door