Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door K@rin
#210870
Tinker & Belle zijn ook met Stronghold (pipet in de nek) behandeld ...
Ze hadden ook vlooien, ondekte ik al snel ......
Een paar uur na de behandeling zag ik verscheidene dooie vlooien in de vacht zitten ..... ::) ::) ::)
Lekker spul ................, maar het werkte dus wel :-\ :-\

Met Exil (?) heb ik een keertje bijna 1 van mijn katten vermoord ..... Wist niet dat dat niet voor katten geschikt was. Stond er wel met hele kleine ieniemienie lettertjes op :-[ :-[
Hij liep helemaal te shaken met rollende ogen. Gelukkig tijdig een of andere tegenspuit gegeven en in een donkere, stille ruimte weer op verhaal laten komen ....

Voor de honden vind ik persoonlijk, nog de ouderwetse poedermethode het beste werken.
Tenminste als je van die grote langharige monsters hebt .... Achter de oren, in de liezen, onder de oksels, boven de staart, werkt prima .......
Het is toch allemaal zooi .........
Door An
#211148
Ik heb de katten gewoon in een badje met sop gestoken, natuurlijk neit koppie onder ;), vlooien van hun koppie gevist, de rest verdronken. Verder gebruik ik niet van vlooien sprays. Niet voor honden en katten. Allemaal chemische troep en werkt voor geen meter.

Barfplaats wordt gesponsord door