Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door verwonderd
#1187608
[quote="Too"]
Wat een verhaal, gelukkig gaat t weer de goede kant op  :-*
[/quote]
;D ;D ;D

ik kan niet zo tothepoint schrijven  :-[ worden idd hele lappen tekst, vooral wanneer het emotio is.
Door brie
#1187613
oh oh oh, wat een zorgen..
Ik herken dat niet kunnen eten en helder kunnen nadenken erg  :-[
Dat heb ik ook dikwijls...
Is handig als het een dagje is, val je lekker van af  :-X
Maar als het lang duurt dan sloopt het je ne ben je nog langer bezig om te "herstellen" als de stres minder is.
Gelukkig lijkt bij jou de stressituatie verbeterd te zijn. Met Lo gaat het goed, je dochter naar een nieuwe school (is ze al geweest en bevalt het?)

voor jou een dikke  :-*
Door verwonderd
#1187628
:)

Dank Brie, is idd niet leuk niet kunnen eten, met de daarbij behorende kwalen  :-X

Dochter heeft nu vakantie en moet Latijn inhalen. Daar maakte ik mij ook zorgen over, maar vandaag is gebleken dat ze het leuk vindt en niet erg vindt en ze is vrij snel met leren. Ik ging even meedoen, maar ze ging mij te snel, ik haakte af  ;D

Dank voor de dikke  :-*

Lo ligt nu de theepot met ontspanningsthee te knuffelen  ::) Ze woog 4,6 kg en nu 4,5 kg. Hoeveel ze is afgevallen weet ik niet want deze weegschaal weegt met 1 cijfer achter de komma, dus het kan max bijna 200 gram zijn.

Nu klinkt dit heel raar na alle zorgen, maar eigenlijk voelt ze beter aan, ze had best een pensje  :-X ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door