Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ElinevKa
#1141228
en is dat dan heel verschillend van CB?
want dat heb ik hier in grote hoeveelheden..alleen CB voor de hond- en smuldier is vlgs mij ook voor honden toch??
ik ga iig tartaartjes en kip (met heel eitje) in de zoef doen; ik vermoed dat ik m daar een plezier mee doe.
bij de volgende bestelling cb komt er diabetes kat bij.
Door flin
#1141755
ElinevKa schreef: en is dat dan heel verschillend van CB?
want dat heb ik hier in grote hoeveelheden..alleen CB voor de hond- en smuldier is vlgs mij ook voor honden toch??
smuldier heeft verschillende producten; voor hond èn kat
kompleet zoiets als cb, en enkelvoudig (niet kompleet dus)

waar 'k op doelde waren de 'enkelvoudige' producten:
gemalen kipvlees & karkas: zonder verdere toevoegingen, (dus vlees en gemalen bot) en
gemalen rundvlees; alleen vlees, zonder toevoegingen
daarnaast ook nog: alleen  hart, of pens, affijn....vanalles

  altijd makkelijk als je even 'knijp' zit... ;)

  lees hier:

http://www.diervoeding.com/index.php?load=2
Door ElinevKa
#1142483
ohjaaa die herken ik wel: koop ik meestal als ik al wel cb besteld heb maar het is er nog niet.
Overigens ben ik stralend met rundergehakt en kipfilet aan de slag gegaan (in de zoef met eitjes)..
reactie gijs; mwah...wel aardig...maar dit wordt met lange tanden eten

balen
Door flin
#1143236
uhhh....
nou ben 'k blont van mezelf...maar

wat is 'n zoef?    :-[

    uhm...een auto, een magnetron...m'n knollie zoeft ook regelmatig... :confused1:

gaat 't al beter met Gijs?
Door ElinevKa
#1143417
Oh sorry; de zoef dat is in onze familie taal een magimix, of een blender ofzo
dus je gooit  alles in een bak (met een mes erin); je doet de deksel erop en ZOEFFFF hij pureert of verkleind of mixt alles.

Gijs is erg opgeknapt. Ik krijg m alleen met moeite aan het prutje. Nu wil ie weer alleen maar CB en kijkt me aan of ik gek ben als ik
cb dan mix met het prutje (kip en gehakt; zo gek is het niet).
En ik moet ook nog even aan de da vragen of zijn type blaasontsteking nou wel of niet met zuur te voorkomen is (want daar schijnt ook nog onderscheid in te zijn)

lief dat je t  vraagt.

en ook weer ff off topic; ik zie dat jij een mooi knollie hebt; ik heb zelf een Tinker - rijd sinds kort boomloos..wát een GENOT!!
Laatst gewijzigd door ElinevKa op vr 09 jan 2009, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1150383
hey..
jij vroeg of ik alternatieven had voor preventie blaasontsteking??
ik heb nu de da 3x gebeld..
jaaaaaaaaaaaaaa mevrouw.. gaan we uitzoeken..
nah.. niet dus.. ik hoor maar niks terug en ben t nu zat..

ik ben op de site van A Vogel gaan kijken..
daar staat dat je hun homeopatische middeltjes ook voor dieren kan gebruiken..
3 druppels per keer zal dan voldoende zijn..
ik ga morgen kijken voor 'monarda complex'
dat is op basis van cranberry en dat zijn dus druppeltjes..
ook ga ik voor de echinaforce.. want noezels heeft nogal vaak last van chronische niesziekte en vieze oogjes..
soms is t erger dan anders.. en ik vermoed dat ook haar lagere weerstand een oorzaak is voor haar blaasontstekingen..
dussss..
dat wilde ik je even melden.. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door