Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door YaYa
#1054535
Ik zou denk ik toch ook voor vlooienbestrijding gaan. Op extra beestjes zit ze per slot van rekening ook niet te wachten.
Door zurca
#1054780
Ik ben vadaag een beetje blij...
Na twee weken alleen blikvoer/brok te hebben gegeten heeft ze vanmorgen weer wat KVV op!
Gisteren had ik voor onszelf tartaar en bedacht me dat ze dat miss wel zou willen...en idd. dat at ze met smaak...
Ik heb haar toen haar pillen darin gegeven en dat ging heel goed.
Toen vanmorgen wat KVV voor dr neus gezet en ze at het nog op ook.
Door YaYa
#1054781
Kan me voorstellen dat je blij bent. Dit zijn nog eens goede berichten. You go girl :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1054842
ik zou er ook een pipetje op doen. het liefst een merk dat ook gelijk tegen wormen is, en een merk dat werkzaam is (geen frontline dus).
fijn dat ze wel tartaar heeft gehapt. otje eet het ook graag. ik vind 12 ook nog best jong. poet is 13, en ik vond het deze zomer heel akelig dat ze wellicht aan haar laatste jaar was begonnen.
dikke kus voor speedy  :-*
Door zurca
#1055514
Pffff heb een knoop in m'n maag.....

Willen jullie duimen voo Speedy?! :-*
Om 9.30uur hebben we een afspraak voor een echo :-\
Door brie
#1055572
Je zal inmiddels alw el op weg zijn: maar ook hier een hele dikke knuffel en heel veel succes. we draaien de duimen :bigarmhug:
Door Hekate
#1055589
Ik duim ook mee dan!

Een kat die speedy heet moet gewoon minstens 17 kunnen worden, net zoals de Speedy van een vriendin van mij. :)
Door zurca
#1055688
Mijn vriend is inmiddels weer thuis.

Tja....die echo heeft het nu niet echt duidelijker opgemaakt :-X
Er was iets te zien, dat kan zijn een flinke leverontsteking dat kan zijn meerdere tumoren....
De bloeduitslagen van vorige keer gaven aan dat er een flinke onsteking kan zijn.
En sinds ze ab krijgt lijkt ze iets beter te eten en ze lijkt wat helderder.
Aan de hand daarvan heeft de DA andere ab meegeven en prednison.
Dan moeten we volgende week woensdag terug komen.
Een biopt zou meer duidelijheid kunnen geven maar daarvoor vond ze bij Speedy de risico's te groot.

Dus nu duimen dat de ab aanslaat en we daardoor verbetering gaan zien...
Door Anthraciet
#1055692
Jammer dat er nog niet meer duidelijkheid is, maar het klinkt inderdaad als een fikse ontsteking...
Ik duim hard dat Speedy de komende dagen flink opknapt!
Door YaYa
#1055738
Tumoren reageren niet op ab en je schrijft dat ze toch iets beter lijkt te zijn dus dan zou het meer richting een ontsteking gaan. Hopelijk knapt ze de komende dagen verder op.
Maar het is wel heel vervelend dat je niet weet wat ze precies heeft.
Door verwonderd
#1055870
op naar een volgende verbetering!
Door zurca
#1056137
Ze heeft vandaag redelijk goed gegeten....
Redelijk want qua hoeveelheid is het opzich best goed maar het eten dat ze eet is brok en blik.
Niet ideaal maar ik ben zo blij dat ze iig eet.
Haar pillen eet ze met tartaar en vanavond wou ze ook wel wat heel kleine stukjes riblap.

Ze zat vanmiddag weer in het raamkozijn, afgelopen tijd zat ze voornamelijk in haar reismandje.
Ik heb haar geborsteld en toen gaf ze heel voorzichtig een kopje!

En ze heeft een pipet tegen de vlooien gekregen, dat die krengen maar snel weg zijn.
Door verwonderd
#1056208
voorlopig geldt volgens mij voor zover ik alles heb kunnen volgen medisch gezien (wel meegelezen al die tijd alleen geen verstand van) dat ze eet...dan maar blik en brok...helaas dan maar...
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door