Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door verwonderd
#957835
mirdj schreef: Ik heb een speciaal nageschaartje voor katten, werkt heel goed. Ze waren het bij hun vorige eigenaar alleen niet gewend dus het duurde even voordat ik ze zover had dat ik ze mocht knippen. Na afloop belonen met iets waar ze een moord voor doen werkt heel goed.
Ga ik ook maar aanschaffen dan. Ben idd bang om in het leven te knippen dus heb alleen de hele scherpe puntjes geknipt.
Door mirdj
#957857
Als je begint met de puntjes en ze raken er aan gewend kan je langzaam aan iets meer af gaan knippen. Het leven zie je vrij goed zitten, maar als ze niet still zitten kan je snel in het leven zitten.
Door mirdj
#958251
Haha, toen ik de eerste keer ging knippen vond ik het ook helemaal niets hoor. Vooral niet omdat Snoepie zo ontzettend aan het vechten was, maar het is me wel gelukt. Nu vindt hij het nog steeds niet leuk, maar hij weet dat hij wat lekkers krijgt als het knippen klaar is dus hij laat het steeds beter toe. Ik zit ook altijd aan z'n pootjes als hij naast me ligt, vaak vinden katten dat juist niet leuk, en zo went hij er weer aan dat ik aan z'n pootjes zit.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door