Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mevroi Kruim
#894895
'ben jij ook dierenarts dan'.
PARDON  :o :o >:( >:( ik was dus gelijk weg. Is ze nou helemaal bedonderd  >:( >:(
Stel je voor dat je slager zoiets zou zeggen, wastie je toch gelijk kwijt als klant! En van een da zou je dat moeten pikken?
Ik vind het ook absoluut niet kunnen dat ze je kat zonder iets te vragen of te zeggen valium geeft. Da's geen snoepje, dat is iets dat ik iig zou willen weten VOORDAT er überhaupt een naald in mijn kat gaat.

Ik kan me alleen maar bij Koekje aansluiten, zoek een echte kundige en deskundige da. En laat een tweede onderzoek doen want hier heb je echt totaal helemaal niks aan voor je 450 euro.
Schandalig gewoon!
Door YaYa
#894902
Jel schreef: Valium hebben ze misschien inderdaad gegeven voor de hongerprikkel. Ze heeft i.i.g. dinsdag gezegd dat ze daar iets voor zou geven. Over het bloed laten prikken over drie maanden had ze het echt nog steeds over de nierwaarden.

Maar goed, ik ga naar een andere dierenarts. Ik vind het niet normaal hoe er hier gecommuniceerd word. Eigenliljk zou ik nu nog niet veel weten als dit forum er niet was. Ook toen ik om een bloeduitslag vroeg, kreeg ik de opmerking 'ben jij ook dierenarts dan'. Ruim 450 euro betaald en dan nog moeilijk doen over een bloeduitslag kopieeren.

Het gaat overigens heel goed met de poes. Ze schreeuwt weer de hele dag om eten en is overduidelijk aanwezig (druk aan het rennen en spelen). Over drie maanden laat ik nog een keer bloedprikken bij de nieuwe dierenarts om te kijken of alles goed is.
Zo, vind dat die da nogal wat durft te zeggen. Volgens mij vergeet ze dat jij wel de klant bent en recht hebt op informatie. Je betaalt er genoeg voor. En of je dan wel of geen da bent, maakt niet uit.
Verder vind ik de rekening achterlijk hoog. Zeker als je ziet wat er gebeurt is. Er is alleen maar bloed geprikt, ze heeft 3 nachten in de opname gezeten, valium en ab gekregen. Denk dat de rekening nogal fors is.
Ik weet zeker dat ik dat bij mijn da niet kwijt ben. En daar wordt ik netjes behandeld en serieus genomen. En als ik op een bepaald onderzoek sta, doen ze het ook.
En valium op eetlust op te wekken??? Ik zet daar toch mijn vraagtekens bij. Er zijn zeker andere (wat minder schadelijke middelen te bedenken die dat ook doen). Ik krijg toch een beetje het idee dat de kleine nogal tekeer ging. Verwacht trouwens ook niet anders van een oosters korthaartje.
Door Mieuw
#895113
*boink*  :o
Sorry, ik moet even weer overeind krabbelen. Wat een lef heeft die DA zeg, ongelovelijk!

Mag ik -heel erg brutaal- vragen naar de naam en woonplaats/locatie van je ex-DA?
Door Sylvi@
#895172
Valium wordt wel degelijk gegeven om de eetlust op te wekken, mijn kat heeft het ook een paar keer gehad (toen die afgelopen december ziek was).
Ik heb ook valium tabletjes meegekregen voor dat doel.
Door hermine
#895183
Joh! Ik heb net alles gelezen; wát een verhaal! Ik dacht mijn DA een botte Henkie was, maar jouw exemplaar slaat toch wel alles! En het is misselijk, want je bent geen dierenarts, daar ga je juist naartoe voor een goede behandeling en vakkundig advies. Dat het is uitgedraaid op zoveel geklungel en barre communicatie...gelukkig gaat het weer goed met je katje. Maar je moet er toch niet aan denken dat het door toedoen/nalatigheid van zo'n arts anders afloopt.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door