Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door kattenbella
#1238038
Je tips neem ik ook mee. Die appelazijn haal je neem ik aan bij de biowinkel. Geef je druppels in het voer?
jerry lijkt alweer goed opgeknapt na het weghalen van de brokken. Jouw tips schrijf ik op en ga ik in ieder geval in huis halen voor het geval dat al eerste hulp. Hij eet nu carnibest en kip.
Jer heeft struviet.
Laatst gewijzigd door kattenbella op ma 20 apr 2009, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lisa
#1239336
Ik had die van het reformhuis, maar ik lees net dat de AH die ook heeft, dus daar maar eens naar kijken. Die van mij is al zo oud en de fles heb ik maar weggegooid. Toentertijd werd mij gezegd natuurtroebele appelazijn met de moeder er nog in. Geen idee waarom! Ik plens 's ochtends wat water door het voer en druppel daar 5 druppels door (heb het overgegoten in flesje met pipetje), even mixen en klaar. 's Avonds eet ze het gewoon zonder water en druppels. Héél af en toe wordt er nog weleens ergens geplast (in een koffer, of een zeil wat in de auto kan tegen hondenharen), maar niet vanwege blaasproblemen. Succes!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door