Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door kyara123
#840590
Ik kan je aanraden om eventueel naar Lies Vedder te gaan in Warfum. ZIj is een homeopatisch werkende dierenarts en voor het geven van versvlees.
Ik ben zelf erg tevreden over haar en ook een vriend van mij gaat nu met zijn hond naar haar toe ivm jeukproblemen. Zij adviseerde hem trouwens ook om een ander soort vlees te proberen zoals eend.

Veel succes ermee...
Groetjes Anita
Door tine
#963739
Na haar laatste kuur prednoral ging het hartstikke goed met haar! Alle plekken verdwenen en haar vacht kwam in alle glorie terug! Ik hartstikke blij natuurlijk!
Tot enige weken geleden.....Ik ontdekte opnieuw plekken en het lijkt erop dat de plekken zich weer in alle glorie herstellen. Ze heeft in die "goede" tijd normaal haar carnibest gegeten. Lijkt dit nu toch op voedselallergie? Heeft iemand een idee?
Door Mevroi Kruim
#963794
Heb je het eliminatie-dieet gedaan of ben je doorgegaan met CB voeren? De prednoral onderdrukt het afweersysteem dus dan verdwijnen de allergie-verschijnselen (als het allergie is). Is het uitgewerkt dan komen de verschijnselen terug, je geneest er niks mee.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door