Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#66908
En jawel M de P is dus nu ook nog eens krols geworden ::) ,is dus niet gecastreerd en in de huidige conditie is dat ook helemaal niet handig om dat nu te laten doen.Gelukkig is Boris nog niet zover,en voorals nog vindt hij het helemaal niks als M de P haar aandacht op hem richt.Dat wordt denk ik voorlopig de poezenpil tot dat ze geholpen kan worden.Boris is nog geen 6 maanden dus daar praten we nog niet eens over.
Door zurca
#66913
Pfff, Sylvia dat is dan het enige "gelukkige" eraan, dat Boris er nog geen niets van weet..

Tobias hier is dus wel met 6 maanden gecastreerd want die wist wel van wanten, terwijl Noa nog geeneens krols was..Is ze, gelukkig, nog steeds niet..

Maarre is M de P erg luidruchtig?! Ik hoop voor jullie van niet..
Is ze al wat aan het opknappen nu ze de tweede abkuur heeft?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#66980
Tijdens de ab gaat ze goet dat was de vorige ab ook,nu hopen dat als deze is afgelopen dat ze het goed blijft doen.
En nee ze maakt niet veel herrie (goddank :o ) ze maakt zelfs een heel vreemdsoortig prieuw geluidje als of ze spint en schrikt ;D
Door zurca
#67049
sylvia schreef: Tijdens de ab gaat ze goet dat was de vorige ab ook,nu hopen dat als deze is afgelopen dat ze het goed blijft doen.
En nee ze maakt niet veel herrie (goddank :o ) ze maakt zelfs een heel vreemdsoortig prieuw geluidje als of ze spint en schrikt ;D
Dat lijkt mij inderdaad een bescheiden geluidje...
Ben benieuwd wat Noa voor kreten gaat maken..Nu kan ze er ookal aardig wat van. Als ik tegen haar zeg "Hey Noobje (koosnaampje ::)) hoe ist met jou?" Dan krijg ik zoiets als antwoord; "mweeeeauuwwwwmeeewwww"
op volle sterkte ;D

Maar ik zal voor M de P duimen dat ze nu snel van haar klachten af is.. :-*
Door zurca
#67166
sylvia schreef: wij hadden vroeger een pers die heel hard om haar moeder riep als ze krols was ;D
dat klonk echt van MA ...MA..MA..MA.MAAAAAAA en dan zo de hele dag door :-\
Jahoor..ik heb er weer een "beeld" bij, met geluid deze keer ;D
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#67196
;D ;D ;D ik ga nu niet lachen hoor..... maar ik kan me de krolsheid van Pebbles nog als de dag van gisteren herinneren (en zij wordt in april 11)....... ;D ;D

Dus, ach gossie, arm dier, wie weet dat dit ook meespeelde in haar slechte weerstand.
Door Loeka
#67445
He jakkie, wat naar dat het nog steeds niet goed gaat met M de P, ze verdient het juist zo! Gaat het al iets beter nu?

Ik bedacht trouwens dat als ze nu krols is en een jaar of 10(toch?) ze al veel nesten groot gebracht zal hebben. Dat is zwaar voor zo'n dier. Hopelijk gaat het snel beter met haar en kan ze lekker genieten van een warme mand en een lekker maaltje.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#67559
Van de week kon ik voor het eerst op mijn gemak haar buik bekijken,ze lag op schoot en door de krolsheid rolde ze op haar rug,en aan de tepels te zien hebben daar al aardig wat kittens aan liggen lebberen.
Ik denk dat ze inderdaad minstens wel twee nesten per jaar heeft afgeleverd.Volgens mij heb ik de stammoeder van de weerterbergse poezen meegenomen :o :-\
Door Truus
#67560
sylvia schreef: Van de week kon ik voor het eerst op mijn gemak haar buik bekijken,ze lag op schoot en door de krolsheid rolde ze op haar rug,en aan de tepels te zien hebben daar al aardig wat kittens aan liggen lebberen.
Ik denk dat ze inderdaad minstens wel twee nesten per jaar heeft afgeleverd.Volgens mij heb ik de stammoeder van de weerterbergse poezen meegenomen :o :-\
Het programma Spoorloos krijgt het nog druk ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#67562
Truus schreef:
Het programma Spoorloos krijgt het nog druk ;D ;D ;D
Ik heb sterk de indruk dat M de P niet gevonden wil worden,zelfs met de deur de hele dag open waagt ze zich nog geen stap buiten de deur .
Door Truus
#67565
sylvia schreef:
Ik heb sterk de indruk dat M de P niet gevonden wil worden,zelfs met de deur de hele dag open waagt ze zich nog geen stap buiten de deur .
Ja Syl..ze heeft nog nooit zo'n lekker rustig fijn leventje gehad. Ze kijkt wel uit.....BUITEN ??? ::) :-\ ;D
Door Jolly
#67781
sylvia schreef: Van de week kon ik voor het eerst op mijn gemak haar buik bekijken,ze lag op schoot en door de krolsheid rolde ze op haar rug,en aan de tepels te zien hebben daar al aardig wat kittens aan liggen lebberen.
Ik denk dat ze inderdaad minstens wel twee nesten per jaar heeft afgeleverd.Volgens mij heb ik de stammoeder van de weerterbergse poezen meegenomen :o :-\
och arme, dat gaat je niet in de koude poezekleertjes zitten zoveel nesten. Kan me voorstellen dat het lichaam dan opeens zegt, ja hallo nu even niet
hoor.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door