Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
#658948
dat zou best kunnen wat jij zegt want Bailey was met 6 maanden ook al zowat uitgegroeit en is niet groter meer geworden maar Roxy vind ik nog steeds redelijk klein vergeleken met Bailey van toen... zij is nu ook 6 maanden
Hij kreeg brokjes en zij aleen maar vers.... ik hoop dat ze nog wat door groeit maar dat zal wel als ik naar haar moeder kijk. die is bijna even groot als Bailey
Door eefje
#659067
ik heb eens ergens gelezen dat pups op vers vlees ook niet zo mega uit de kluiten schieten ineens dus wellicht is dat met katten ook zo.
nou ik wacht het maar gewoon af en dan zien we het over een paar maandjes wel ;)
als ie klein blijft ook goed,vind hem wel leuk zo haha
groetjes eefje
Door jumanah
#661760
Eefje,

Heb je ook laten nakijken of er geen poliep in oor of neus zit. Een gevolg van niesziekte (Calicivirus) kan poliepen veroorzaken op het zachte weefsel in oor en keel. Heel recent heb ik dit van dicht bij mee gemaakt bij een kat van mijn buren. De kat was niet ziek maar had het benauwd als het druk speelde en nieste met regelmaat, oog trande ook wat. Nu is de poliep verwijderd en je hoort haar niet meer niest nauwlijks nog en oog traant ook niet meer. Ze bleef klein maar begint nu te groeien. Deze kat had ook vieze oren en toen die na een ab kuur schoon waren was de poliep zichtbaar. Ik zou daar eens naar laten kijken. De operatie moet wel in Utrecht gebeuren en is niet goedkoop maar de kat is er wel van opgeknapt. Misschien heb je er wat aan.
Door eefje
#661861
ik zal als geent kan worden er gelijk eens naar laten kijken,nu accepteerd ie het echt niet als ik wil kijken.
Maar ik onthou het zeker,bedankt voor de tip ;)

wel heeft ie nu echt 1 traanoog waarvan ik niet weet waar het vandaan komt,koorts heeft ie niet want dat is 38,3 dus dat is toch netjes?
benauwdheid lijkt minder te worden dus nu snap ik weer niet waar dat oog zo raar van doet.
tis gewoon helder vocht wat eruit komt.niet geel of wat voor kleur dan ook en niet plakkerig/pusachtig.

hmm moeilijk beestje hoor ::)

groetjes eefje
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door