Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Supermax
#619957
Kruimel weegt nu dus 550 gram en is in een week tijd 100 gram aangekomen. Is dit goed voor een kitten van (denk ik) ruim 4 weken? Ik vond namelijk een voedingsschema bij de site van zwerkat in nood en daar staat dat een kitten van 5 weken oud 500 gram zou mogen wegen.
Zou dus betekenen dat Kruimel te zwaar is voor zijn leeftijd.......
Hij ziet er verder hardstikke goed uit en ik vind 'm niet te dik. Maar als iemand mij hiermee kan helpen zou ik wel fijn vinden :).
Groetjes,
Mieke
Door Suzan54
#619966
De exacte leeftijd is niet bekend dus ik zou niet te zwaar tillen aan de relatie leeftijd - gewicht. Het gaat er meer om of Kruimeltje gestaag groeit.
Door Suzan54
#620120
Ik weeg juist redelijk vaak. Ik vind het bijzonder leuk om te doen en bij twijfelgevallen heb ik wat achtergrondinformatie waardoor ik misschien net wat eerder kan ingrijpen.
Door Mevroi Kruim
#620204
Suzan54 schreef: De exacte leeftijd is niet bekend dus ik zou niet te zwaar tillen aan de relatie leeftijd - gewicht. Het gaat er meer om of Kruimeltje gestaag groeit.
Nou, ik groei dus idd gestaag ... in de breedte  :-\ :-\


;D ;D ;D

Als ze het goed doet en levendig is en idd gestaag in gewicht toeneemt zou ik me er niet druk over maken.
Door Supermax
#620328
Da's fijn. Dan zal ik er niet te veel op letten. Hij doet het verder hardstikke goed en wordt steeds aktiever :).
Hij heeft vanavond zelfs de krabpaal ontdekt....
Groetjes,
Mieke
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door