Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door zurca
#474625
Truus schreef: Een hele geruststelling he Liesbeth ;). Jakkes...het is nu wel genoeg he. Succes morgen!
Dankje Truus....tja want ook Meid moet morgen naar de da. die heeft 2 bultjes in haar buik en ik heb daar geen goed geveol bij :-\
Door Truus
#474628
zurca schreef: Dankje Truus....tja want ook Meid moet morgen naar de da. die heeft 2 bultjes in haar buik en ik heb daar geen goed geveol bij :-\
Ach jeetje :-\. Heb je dat pas geleden ontdekt? Ook daarvoor sterkte morgen !
Gebruikersavatar
Door sylvia
#474724
zurca schreef: Dankje Truus....tja want ook Meid moet morgen naar de da. die heeft 2 bultjes in haar buik en ik heb daar geen goed geveol bij :-\
Sterkte vandaag Liesbeth :-*
Door zurca
#474804
Over Noa voel ik me nu iets beter...
Ze knijpt niet veel meer met haar oog, haar randje om het oog is bijna niet meer rood en het oog zelf lijkt er ook beter uit te zien..

Vanmorgen mn eigen da gebeld, ze willen even kijken hoe diep het is en dan zal ik waarschijnlijk zalf mee krijgen en...een abkuur :-X Nou ik hoop toch echt dat dat niet nodig is want zowel Noa als ik kunnen geen pil meer zien ;D
Vanavond om 19.00uur hebben we een afspraak staan...
Door conleeuw
#475147
zurca schreef: Over Noa voel ik me nu iets beter...
Ze knijpt niet veel meer met haar oog, haar randje om het oog is bijna niet meer rood en het oog zelf lijkt er ook beter uit te zien..

Vanmorgen mn eigen da gebeld, ze willen even kijken hoe diep het is en dan zal ik waarschijnlijk zalf mee krijgen en...een abkuur :-X Nou ik hoop toch echt dat dat niet nodig is want zowel Noa als ik kunnen geen pil meer zien ;D
Vanavond om 19.00uur hebben we een afspraak staan...
jeetje het zit jou en natuurlijk Noa ook niet mee zeg. Ik hoop maar dat het niets ernstig is en dat het zonder nog een kuurtje over kan gaan. sterkte ermee
Door zurca
#475195
We zijn er weer...
Noa haar oog is zo licht beschadigt dat er bijna niks meer aan te zien is..
Voor een week een zalfje mee gekregen en dat vier maal daags smeren...Dat leed komen we wel weer te boven...
Door conleeuw
#475213
zurca schreef: We zijn er weer...
Noa haar oog is zo licht beschadigt dat er bijna niks meer aan te zien is..
Voor een week een zalfje mee gekregen en dat vier maal daags smeren...Dat leed komen we wel weer te boven...
whew, gelukkig maar ;)
Door zurca
#475216
conleeuw schreef: whew, gelukkig maar ;)
Ja idd. Ik had nu echt niet 2maal slecht nieuws kunnen krijgen...
Door conleeuw
#475231
zurca schreef: Ja idd. Ik had nu echt niet 2maal slecht nieuws kunnen krijgen...
kan ik me echt iets bij voorstellen hoor, maar je kan weer even opgelucht adem halen ;)
Door zurca
#475298
Nog even een vraagje;
Heeft iemand tips/trucs hoe een oog van een kat te zalven??
Ik moet het in mn eentje doe dus kat vast houden, tubetje vast houden, oogje openen, zalf erin smeren..
Euhhhmmm knoeiboel vier maal daags ::)
Door zurca
#475302
conleeuw schreef: kan ik me echt iets bij voorstellen hoor, maar je kan weer even opgelucht adem halen ;)
Mwaa...(zie mn andere topic hier "Help" ;))
Gebruikersavatar
Door sylvia
#475312
zurca schreef: Nog even een vraagje;
Heeft iemand tips/trucs hoe een oog van een kat te zalven??
Ik moet het in mn eentje doe dus kat vast houden, tubetje vast houden, oogje openen, zalf erin smeren..
Euhhhmmm knoeiboel vier maal daags ::)
Dwangbuisje maken van een badlaken op de grond gaan zitten , ingepakte kat tussen je benen en de zalf in de ogen doen, en ehhhhhhhhhh succes ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door