Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door James
#474237
Oh nee hoor, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om hem op te laten nemen. Thuis wordt er 100x beter op hem gepast dan in zo'n kliniek waar ze af en toe komen checken. En als het fout gaat maakt het niet uit welke slaperige arts er opneemt, maar uit zijn bed komen zal hij dan ;D

Ik heb de wekker vanacht ook gezet om te controleren hoe hij was. Ik twijfel steeds. Ik zie wel iets wat niet klopt, maar niet voldoende om een arts in het weekend te storen. En even later denk ik dan weer, zie je wel, het is niets, je ziet spoken... Dat heb ik altijd als een van mijn beesten ziek is. Dat je zooooo goed op gaat letten dat je elk klein vreemd dingetje gaat zien...

De dierenarts zei inderdaad dat het een calcium injectie was. Nou je dat zo zei weet ik het ineens weer. Pfff ik zit ook zo met mijn hoofd momenteel bij andere zaken. Mijn kat is namelijk niet het enige dier wat ziek is. Maar het is hier niet het paardenforum...

Maar ik denk niet dat ze zo'n injectie meegeven, want voor zo'n injectie controleer je eerst de waarde in het bloed.

Ik ben in elk geval blij als het weer maandag is en de nieuwe bloedtest is afgenomen...
Door James
#474238
[quote="roefus"]
Ik ben een leek.....maar kan er dan geen schildklierhormoon worden toegediend?
[/quote]

Ja, dat vroeg ik mezelf dus ook af. Ik weet wel dat je uiteindelijk pilletjes (schildklierhormoon) meekrijgt die hij zijn hele leven moet blijven slikken. Alleen waarom ik die niet al gelijk mee kreeg? Zijn allemaal van die dingen waar je aan gaat zitten denken als je al weer thuis bent ::)
Maar er zal vast een goede reden voor zijn waarom ik die pilletjes nog niet kreeg.

Ben blij als deze dag weer voorbij is in elk geval.... ::)
Door James
#475385
Vandaag getest en hij was weer wat omhoog gegaan :D Nou moeten we normaal voer geven en dan gaan we donderdag nog een keer testen of het lukt zonder toevoegingen. Ik ben benieuwd, maar al heeeeel erg opgelucht...

Bedankt voor jullie adviesen allemaal!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door