Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Robian
#466179
zurca schreef: Ik woon in Zwijndrecht, niet echt in de buurt ;) Maar heel lief hoor je aanbod...
Volgende week zal het vast wel lukken om even bij de da langs te gaan..Ze heeft er verder geen last van en eet en drinkt gewoon normaal. Het is meer voor de gemoedsrust dat we willenweten wat het is. Een operatie zal waarschijnlijk toch niet meer lukken, ze is al 19 jaar....Maar volgens ons contract moet ze nog een aantal jaren trouwe dienst bewijzen dus.....
Nee, Zwijndrecht is niet echt in de buurt :-\
19 jaar :o Dan is ze al een dame op leeftijd.
Als je naar de DA bent geweest, laat je het dan even weten?
Door zurca
#466226
19 jaar...en ze zit in haar "extratijd" ;)
Toen we haar uit het asiel haalde was ze 12, al oud vonden ze daar, ze was 16 toen ze begon te kwakkelen...en dankzij Barfplaats en Carnibest is ze weer helemaal opgeknapt. Maar ze heeft bewezen een taaie tante te zijn dus we hopen haar nog een tijdje om ons heen te mogen hebben ;)

Enne als we geweest zijn bij de da dan laat ik het weten hoor...
Door zurca
#475199
Ik wil weer een beroep doen op jullie "duimkrachten" :-*
Meid gaat morgenochtend onder het mes...Het is zeer waarschijnlijk een gezwel aan haar melkklieren. Eigenlijk sta je met de rug tegen de muur met zoiets, niets aan doen is geen optie omdat de kans groot is dat het gezwel op een gegeven moment open gaat en dan ist eigenlijk te laat...Opereren is natuurlijk altijd een risico en Meid is al 19..Maar de da sprak bemoedigend "ouderdom is geen ziekte" Dus ze gaan morgen "snel" te werk en halen alleen die knobbels weg. Zo hoeft Meid niet al te lang onder narcose...
Duimen jullie mee?!
Door Jolly
#475203
ik duim voor Meid en voor Noa, dat het allemaal snel weer goed komt.
Door Ine
#475205
Hier wordt heel hard en stevig geduimd voor Meid!
Knuffels voor jullie :-* :-*
Door zurca
#475208
Dank alvast voor het duimen :-*
Pffff zit hier weer stevig in de stress....waarom kan het nou nooit is meezitten? Toch sta ik wel achter mn beslissing om het morgen weg te laten halen..Ik hoop dat mn gevoel me niet in de steek laat...
Door Cathelijn
#475314
hopelijk heb je straks geen zieke dieren meer voor jaaaaren. Volgens mij heb je je portie wel gehad!
Ik ga hard duimen hoor morgen :-*
Door conleeuw
#475336
oh wat gruwelijk, jij heb inmiddels vast aandelen in de diergeneeskundige praktijk :( Ik hoop dat dit ook echt de laatste is voor jou. Ik duim uiteraard mee. ;)
Door zurca
#475718
Zit met een knoop in mn maag en een brok in mn keel, stikzenuwachtig te zijn....
Ze verwachten rond 11.15/11.30 uur ong. klaar te zijn met de operaties, dan zouden ze me even een belletje geven...
Kon je de tijd maar vooruit zetten....
Door Lizzy
#475743
Pffff, sterkte meis! Ik zit hier ook stevig te duimen voor je! Houd je taai hoor :-*!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door