Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door zurca
#475750
Ze hebben ook bloed afgenomen.
Er was wel een bepaalde leverwaarde afwijkend, dat zou kunnen komen door de tumoren..Maar het was niet alarmerend...Verder was alles goed, over de nierwaarde zei ze dat die zelfs uitstekend was voor zo'n oude kat...Goh ::) ;D Wij weten wel hoe dat komt ;)
Door Robian
#475752
zurca schreef: Ze hebben ook bloed afgenomen.
Er was wel een bepaalde leverwaarde afwijkend, dat zou kunnen komen door de tumoren..Maar het was niet alarmerend...Verder was alles goed, over de nierwaarde zei ze dat die zelfs uitstekend was voor zo'n oude kat...Goh ::) ;D Wij weten wel hoe dat komt ;)
Ik lees dit nu pas.
Jeetje wat een opluchting dat ze goed door de operatie is gekomen.
Hoe gaat het nu met Meid?
Door zurca
#475755
Ze heeft de operatie iig goed doorstaan, ze was nu aan het wakker worden...Zodra ze goed bij kennis is dan bellen ze en kan ik haar gaan halen..
Ik had ook gevraagt of ze, nu ze toch onder narcose ging, even haar laatste kies wilde bekijken. die had wat tandsteen en dat hebben ze weggehaald...
Ik weet eigenlijk niet precies hoeveel ze nu weggehaalt hebben qua tumoren maar dat vraag ik vanmiddag allemaal, ook de preciese uitslagen van het bloed wil ik even op papier mee hebben. Ik vraag dan ook om de laatste uitslagen van een jaar of vier terug, toen stond ze nog op brokken..Ben erg benieuwd wat de veranderingen zijn ;)
Door Ine
#475760
De grootste hindernis is genoemen, wat is het toch een sterke poes, die Meid!
Heerlijk dat je haar dadelijk weer thuis hebt!
19 jaar ............. ongelofelijk! :-* :-* :-*
Door Lizzy
#475762
zurca schreef: Meid is aan het bijkomen van de narcose!!!
Yes!
Door Robian
#475765
zurca schreef: Ze heeft de operatie iig goed doorstaan, ze was nu aan het wakker worden...Zodra ze goed bij kennis is dan bellen ze en kan ik haar gaan halen..
Ik had ook gevraagt of ze, nu ze toch onder narcose ging, even haar laatste kies wilde bekijken. die had wat tandsteen en dat hebben ze weggehaald...
Ik weet eigenlijk niet precies hoeveel ze nu weggehaalt hebben qua tumoren maar dat vraag ik vanmiddag allemaal, ook de preciese uitslagen van het bloed wil ik even op papier mee hebben. Ik vraag dan ook om de laatste uitslagen van een jaar of vier terug, toen stond ze nog op brokken..Ben erg benieuwd wat de veranderingen zijn ;)
Dan kijk ik vanmiddag wel even stiekum op barfplaats.
Ik zit dan op mijn werk, maar ik ben veel te nieuwsgierig.
Door zurca
#475766
Robian schreef: Dan kijk ik vanmiddag wel even stiekum op barfplaats.
Ik zit dan op mijn werk, maar ik ben veel te nieuwsgierig.
Zodra ik meer weet dan plaats ik het hier gelijk :-*
Door Jolly
#475782
ach gelukkig te zien dat Meid al wakker aan het worden is, het blijft toch altijd wat he die narcoses :-\
Door zurca
#475905
Even snel..Ze is weer thuis maar nog erg wankel, ik heb haar op mijn bed gelegt, op de electrische deken. Maar ik ga snel weer bij haar zitten voor het geval ze uit bed valt..
Door zurca
#475987
Wie kan mij helpen aan een lijstje wat normale bloedwaardes zijn bij een kat?!
Ik heb van Meid haar bloedonderzoek een uitdraaitje meegekregen maar nu weet ik nog niet goed wat ik eruit op kan maken..

Haar "ALP" waarde is niet goed, dit zou om haar lever gaan. Er is uit het bloedonderzoek gekomen dat die waarde 291 IU/L is....
Het kan komen van de tumoren maar dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen omdat deze waarde ook zoveel anders kan betekenen.
Er was niet iets wat ik kon geven om dit te verbeteren of te ondersteunen zei ze.

De DA was niet erg positief, de bultjes zijn weggehaald maar het zag er niet zo mooi uit van binnen...Nou heeft Meid ons eerder versteld doen staan dus we gaan gewoon kijken hoe het gaat!!

Ze heeft heel de middag op schoot gelegen en zit nu een beetje doelloos in de keuken om zich heen te kijken. Ze is al beter bij dan vanmiddag.
Ik hoop dat ze snel opknapt want ik vind een kat na een narcose "eng"...Ze kijken je aan met van die grote holle ogen, alsof ze er eigenlijk niet meer zijn :-\
Door Robian
#476010
Gemengd bericht dus...Heeft ze nog gezegd wat ze bedoelde met niet zo mooi uit zien van binnen?

Ik hoop dat meid snel weer opknapt en je nog heel lang mag plagen. :-*
Door zurca
#476089
In de pc bij de Da stonden nog een paar dingen van een aantal jaar geleden...In die tijd had ze voedselallergie, kreeg injecties tegen de jeuk en had daar suikerziekte van gekregen en ze at brokken..
Eentje is de Glu; in 2003 20.04 mmoI/L Vandaag was die 6.5
en de andere was GPT; in 2003 was die 406 IU/L en nu 34
Gebruikersavatar
Door sylvia
#476199
zurca schreef: In de pc bij de Da stonden nog een paar dingen van een aantal jaar geleden...In die tijd had ze voedselallergie, kreeg injecties tegen de jeuk en had daar suikerziekte van gekregen en ze at brokken..
Eentje is de Glu; in 2003 20.04 mmoI/L Vandaag was die 6.5
en de andere was GPT; in 2003 was die 406 IU/L en nu 34
Dan sta je toch even te glimmen nietwaar ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door