Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3190485
EliScooby schreef:Moeke vandaag weer surfend op medicijnen de dag door gekomen?
Ze heeft alleen dat halve pijnstillerpilletje gehad gistermiddag, sindsdien gegeten als een bootwerker en ook vanochtend waren de bakjes leeg. Het gaat eigenlijk best goed met haar. Vanochtend bij de da geweest voor nog een infuus en een antibioticaspuitje. Pijnstiller heb ik meegekregen, maar hoef ik alleen te geven als ik het idee heb dat ze pijn heeft. Ze was ook weer 100 gram aangekomen sinds donderdagochtend, in totaal 300 gram erbij sinds ze woensdagmiddag voor het eerst gewogen is. Ze ligt nu lekker te pitten, heeft geplast en gepoept. Maandagmiddag weer op controle.
#3190490
Anne in Duitsland schreef:Ze heeft alleen dat halve pijnstillerpilletje gehad gistermiddag, sindsdien gegeten als een bootwerker en ook vanochtend waren de bakjes leeg. Het gaat eigenlijk best goed met haar. Vanochtend bij de da geweest voor nog een infuus en een antibioticaspuitje. Pijnstiller heb ik meegekregen, maar hoef ik alleen te geven als ik het idee heb dat ze pijn heeft. Ze was ook weer 100 gram aangekomen sinds donderdagochtend, in totaal 300 gram erbij sinds ze woensdagmiddag voor het eerst gewogen is. Ze ligt nu lekker te pitten, heeft geplast en gepoept. Maandagmiddag weer op controle.
Fijn dat het goed met haar gaat. Als ze zo door gaat, lijkt het er stiekum op dat jullie nog een poos van elkaar mogen genieten :-*
Ik begrijp dat er nog geen bloedwaarden zijn gecontroleerd?
#3190505
Mowgli schreef:Fijn dat het goed met haar gaat. Als ze zo door gaat, lijkt het er stiekum op dat jullie nog een poos van elkaar mogen genieten :-*
Ik begrijp dat er nog geen bloedwaarden zijn gecontroleerd?

Wilde ik ook net vragen ;)

Fijn Anne dat het zo lekker gaat! Hoop dat het ook in de bloeduitslagen maandag te zien is! Ik blijf gewoon stug doorduimen!
#3190508
Radja schreef:Wilde ik ook net vragen ;)

Fijn Anne dat het zo lekker gaat! Hoop dat het ook in de bloeduitslagen maandag te zien is! Ik blijf gewoon stug doorduimen!

:-* :-* :-*

De da was ook positief verrast, vooral omdat er lekker wat grammetjes bij krijgt, terwijl katten normaal gesproken afvallen met zulke waarden. Maar iedere dag is er eentje, en zolang ze luid mauwend en spinnend op me staat te wachten bij de deur, laat ik haar nog niet gaan!
#3191197
frodo quin schreef:Ik duim dat het nog een hele tijd goed gaat. Hoe snel heb je de uitslag nadat er bloed is afgenomen?

Creatinine en urea krijg ik meteen te horen. Dat zijn de enige waarden die tot nu toe zijn getest. De bedoeling was een volledig bloedbeeld te doen, maar toen crea en urea bekend waren, hebben we daarvan afgezien omdat het wel duidelijk was hoe de zaken ervoor stonden.

Moekepoekepoedeltje. Ze blijft goedgeluimd. Vanmiddag heb ik haar wel een halve pijnstiller gegeven, in de hoop dat ze dan iets meer eet. Maar zien hoe het morgen gaat. We leven bij de dag. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door