Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3010886
Ik heb Yari vanmiddag laten inslapen.
Zit nu in een fase dat ik spijt heb, aangezien ze iets verbeterde.
Dat ze net bij de DA op 1.4 zat (volgens de DA nog steeds geen hypo???), komt omdat ik ineens 2 EH moest geven ivm met die pré van 29.4 van 12 uur geleden.
Misschien zou ze tijdelijk weer ff haarzelf kunnen zijn, zelf wilde ze blijkbaar nog wel aangezien ze ging eten.
Hoop maar dat ik hier goed aan heb gedaan.
Zal het even moeten verwerken allemaal.
Ontzettend bedankt voor al jullie adviezen en steun, dat helpt me om dit alles te verwerken.

X
Door Martine-Tom
#3010893
Ik denk dat je het juiste hebt gedaan, uit liefde voor haar heb je haar haar rust gegund, je wist heel goed wat haar nog te wachten zou staan en dat gun je je beestje waar je zo zielsveel van houd niet.
Het is het zwaarste besluit wat je ooit moet maken voor je dier, en tegelijk zo mooi dat je het kan.

Heel veel sterkte met het missen van je zorgenkindje, juist met die katjes krijg je zo;n diepe band dat het gemis heel zwaar is.
Ik denk dat Yari heel blij is dat jij haar baasje was, en straks als de rust een beetje is ingedaald en je terug kijkt zal je zien dat je het juiste hebt gedaan, tuurlijk willen we ze eigenlijk gewoon nooit missen, maar helaas is dat geen waarheid...

Sterkte...
#3010896
:bigarmhug:
Heel veel sterkte, los laten doet heel veel pijn  :'( :'(
Denk dat je nu de spijt gevoel hebt omdat je bang bent dat je het te vroeg gedaan hebt, maar gezien wat ik gelezen heb lijkt het me dat ze nu een opleving had, maar wie weet had ze morgen...volgende week helemaal beroerd gelegen, dit heb je haar nu bespaart.
Voor je gevoel een dag te vroeg doet pijn, maar een dag te laat doet nog veel meer pijn.
Je hebt nu tijd nodig om te rouwen.

Yari goeie reis over de regenboogbrug  :-*
#3010948
Toen ik mijn noorse boskat Tico een paar maanden geleden in heb moeten laten slapen had ik ook dat spijt gevoel,terwijl ik diep in mijn hart wel wist dat het nooit meer goed zou komen,hij werd ook zieker en zieker met af en toe een opleving.
Eten ging niet meer en hij lag het liefst in de badkamer of onder de kast.
Ik heb toen ook de knoop door moeten hakken en dat was verdomde moeilijk,maar het was het laatste wat ik voor hem kon doen.
Nu heb ik er vrede mee,het is goed zo...
Ik weet zeker dat je de juiste beslissing hebt genomen voor Yari,je hebt hem een lijdens weg bespaard.
Nogmaals heel veel sterkte :bigarmhug:
#3010955
Toch kan ik het maar niet uit mijn hoofd zetten.
Ze begon net weer met eten, had misschien een terugval af moeten wachten.
Dat leed heb ik haar nu wel bespaard, maar misschien was de volgende terugval nog ver weg...
Dat ik er zelf onder lijd speelt ook wel mee, constant zorgen, steeds de boeman uithangen bij 'm'n meisje en slecht slapen.
Ben lang van huis als ik werk, dan zou ik me elke dag zorgen maken of ze wel eet en 's ochtends twijfelen over hoeveel insuline ik zal geven.
Ben blij dat ik weekend heb, ff lekker niks doen voorlopig, verwerken kost tijd.
#3011017
Heel veel sterkte  :-*
Je hebt de juiste beslissing genomen voor je meisje.
Vooral niet aan twijfelen! Wat je gedaan hebt is uit liefde voor haar, liefde is ook loslaten.

De beslissing van inslapen is verschrikkelijk om te nemen. Ze begon net weer wat op te leven en dat maakt het moeilijk maar ze is nu waardig gestorven. Had je langer gewacht was ze waarschijnlijk weer achteruit gegaan en had ze nog meer ellende moeten doorstaan.

Nogmaals: twijfel niet! Je hebt echt de beste beslissing voor je meisje genomen en die getuigd van grote liefde voor haar  :-*
#3011231
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, maar ik heb echt spijt.
Voel me verlamd, kan niet eens huilen.
Had nog even moeten wachten, misschien had ze wel een milde vorm, ze knapte toch binnen een week al weer wat op.
Kan mezelf wel voor de kop slaan nu, werd me allemaal te veel, maar nu is het te laat...
#3011247
Deze gevoelens zijn logische. Maar maak jezelf niet gek.
Maar ik geloof zeker niet dat je de te vroeg heb laten gaan.
Een kat zal niet snel laten zien dat ze ziek is, vandaar dat ze wel kleine beetjes at.
Ze wou jou knuffels en aandacht zodat je toch zou merken dat ze op was.
Denk aan de mooie momenten die je met haar heb gehad. De vele mooie jaren.
Echt uit liefde heb je haar laten gaan om haar heel veel ellende te besparen.
Zoek een mooie foto op en laat die op canvas of hout printen en kijk met een lach naar haar.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door