Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#2976917
Gelukkig gaat het weer prima met Fleur. Vannacht heeft ze bij mij geslapen en ik heb haar net nog haar medicijnen gegeven. Ik twijfel of ik er nu mee ga stoppen. Of zal ik nog een paar dagen meloxicam geven?
Gebruikersavatar
Door Neally
#2976918
Is het een kuur?
Dan zou ik hem afmaken. Maar....jij kent je poes beter. Fijn zo'n dierenarts.
Beterschap voor de mooie Fleur.  :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2976986
Meloxicam zou ik zo snel mogelijk mee stoppen wanneer Fleur geen pijn heeft (is voornamelijk pijnstiller met risico op nierschade)
Bij een AB kuur is het inderdaad ander verhaal maar meloxicam is dus geen kuur maar pijnstiller.
Door hannabelgje
#2977001
Ze heeft ab gekregen via injectie. Die werkt ongeveer een week. De meloxicam is alleen voor de pijn inderdaad. Ik heb niet de indruk dat ze nog pijn heeft. Ik stop morgen met de meloxicam. Mocht ze morgenavond toch weer pijn aangeven dan kan ik haar alsnog een dosering geven.
Door hannabelgje
#2977128
miik schreef: Fijn dat het beter gaat !
Meloxicam werkt ook ontstekingsremmend  ;)
Ja maar morgen zou de ab zijn werk moeten doen. Dus hopelijk heeft ze dan de ontstekingsremmende werking ervan niet meer nodig.
Door hannabelgje
#2977828
Vanmorgen geen meloxicam gegeven en ze heeft vanavond achter een balletje aangeklierd. Het gaat prima dus. Eten doet ze ook goed. Ze gaat voorlopig wel op kvv.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door