Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2969387
Vanochtend dus met de grote naar de dierenarts gekund, kreeg het niet meer uitgepoept, zo ontzettend zielig! Voordat ik bij de dierenarts zat had ik zijn achterste al wat met slaolie ingewreven, uiteindelijk is 'ie zelf thuis nog gegaan na veel, heel veel gekrijs en gegil, maar ik wilde nog voor de zekerheid laten checken of hij verderop in zijn darmen wellicht nog verstoppingen had zitten. Dat was niet het geval, maar in ieder geval kreeg ik nu een da die wel meedacht met het rauw voeren (en daar dus ook niet op tegen is).

Afijn, laxatract meegekregen, daar weer dikke stress van want het spul schijnt niet te nassen te zijn. Nu geeft ik naast het vlees per kat 50 gr spiervlees erbij en dan nog eens een natvoer, hoe kan het nu dat zijn ontlasting dan nog steeds te droog is? Hebben jullie misschien enig idee?

Leverancier gebeld en die heeft helaas niet eerder dan het weekend mijn bestelling liggen. Dan stap ik in ieder geval over op HaaksBarf

Barfplaats wordt gesponsord door