Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door macchia
#2820217
;D Als je eens wist hoelang het duurde voordat ik Bacio aan het natvoer kreeg...

Een half jaar!

Dus na een week al op 50% klinkt fantastisch!

Hoe oud zijn jou katten? Hier 7, 8 en 9 (bijna 10). Als ik ooit weer kittens krijg weet ik het wel...
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#2827354
[quote="Monique77"]
Nee ik heb niets anders meer staan
Beide katten zitten inmiddels op 50/50 (50% rauw en 50% blik) waarbij Beer soms ook al 100% rauw krijgt en dan iets opgeleukt met een snoepje om hem te triggeren om te beginnen

Max eet tot nu toe allen nog kip rauw, de rest trekt meneer zijn neus voor op
Maar we houden stug vol, zijn nog geen week bezig, dus mag nog niet klagen geloof ik  :biggrin2:

Maar snap jouw punt ook wel, ik heb hier ook gezegd ... Ik ga het aan, maar er zijn bij mij absoluut grenzen (zo ga ik bv niet dwangvoeren om ze op rauw over te zetten)
[/quote]

Wat goed Monique!!! Dat heb je toch al heel snel voor elkaar!!

Ik hoop dat het jou ook gaat lukken met Bacio. Mijn ervaring is volhouden!! Niet laten vaste maar ook niet veel brokken/nat geven, net een beetje zodat ze geen leververvetting krijgen. Honger mag/moet anders lukt het niet is mijn ervaring. Ik heb ze ook allemaal om gekregen van brok naar kvv en barf!!
Het zijn echt lastige klanten!! Sommige duurde het 2 maanden andere bijna een half jaar, maar "om" zijn ze!!
Door macchia
#2828736
Bacio is inmiddels 10 jaar geworden (gisteren) en we gaan over een paar weken emigreren.
Dan zien we wel weer verder, hij is zo hardhoofdig dat hij iets te makkelijk in honger- en dorststaking gaat.

Dit is de lieverd:

Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door