Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door flin
#2609713
nee

(ohw, dat was wel erg kort door de bocht, sorry)

vandaar misschien  (!)  die bloedverdunners voor wat t mag waard zijn

nogmaals: non lo so
Laatst gewijzigd door flin op vr 22 feb 2013, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
#2609953
@flin: Nee hoor, ik denk er hetzelfde over.

Goed bericht vanmorgen: Poleon kwam zelf eten :D
Dalijk weer Kaminox geven...het rondjes lopen blijft  :-\ maar hij heeft weer zelf gegeten.
Door - pien -
#2610884
Nou, gister knabbelde hij maar nét aan een kwartelpootje...en vanmorgen heeft ie 1 stukje kipfilet op  :-\
Hij springt goed op de stoel en er weer af maar verder verandert er niks...en amper eten is ook niet goed natuurlijk.
Ik heb nog een tube katten-astronautenvoer, daar zal ik 'm ook wat van geven.

Het rare is : hij spint helemaal niet meer...
Door - pien -
#2611795
Hmm, het gaat niet zo goed met Poleon, hij eet niet.
Wel heb ik hem gevoerd van een blikje kattenpâté en dat vond hij maar wat lekker, gelukkig...
Verder hou ik in de gaten of hij achteruit gaat of wat verbetert en hou regelmatig contact met de da.
Laatst gewijzigd door - pien - op ma 25 feb 2013, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#2611943
koekje schreef: Als hij wel blik eet, dan maar blik. Ik zou ook teruggaan naar de DA.
Dat dus. Als er maar iets in gaat, dat is nu belangrijk, en het gaat helemaal niet goed met hem, dus richting DA en op de stoep kamperen tot er een bevredigend antwoord is. Zou ik doen dus  ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door