Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Hitam
#318143
Zieke dieren moet je nooit enten, nooit, nooit en nooit.
Het vermindert juist de weerstand en maakt ziektes erger. En bij niesziekte eerder chronisch.
Door lyadeh
#318384
Ok We hebben het dan niet getroffen met onze homeop. dierenarts!!Ik vind het onbegrijpelijk.Hij is één van DE hom.Atjo is het niet hoor.Maar bedankt ,wij denken verder wat we gaan doen met T.
gr. Lya
Door lyadeh
#322513
Tannetje we zijn naar een hom.da. bij ons in de buurt geweest,(was graag naar jou gegaan maar mijn man kon geen tijd vinden om meer dan een halve dag ervoor uit te trekken)Tijger MOEST door een da. gezien worden hij had het enorm benauwd.Hij blijkt dus een kop vol snot te hebben(3foto"swezen dat uit)Hij krijgt een paar dagen neusdruppels en ze was ZEEER te spreken over de sambucus van jou.PRIMA spul zei ze.Tijger is niet geent ook zij was van mening dat dit absoluut niet moet.Tijger moet de vlier dus blijven gebruiken.Ze zoekt nu passende hom. middelen voor hem.Ik wil je nog heel hartelijk bedanken voor de goede adviezen .Gelukkig is deze da. ed zelfde mening toegedaan als jij, ik heb gelukkig alles wat zij voorstelde(met in mijn achterhoofd jouw adviezen) zo kunnen aannemen.Nogmaals bedankt in het bijzonder door Tijger want hij heeft er al veel aan gehad. :D :D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door