Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Els_qq
#2404110
Zolang hij ook dat niet eet..! Prima toch?
Bij paarden word er voor gewaarschuwd dat ze hennepvezel nog wel eens willen opeten, maargoed paarden zijn geen poezels ;)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2407411
Hoe oud is Zoë?
En hoe ziet haar normale ontlasting eruit? Krijgt ze die er wel gemakkelijk uit? Of heeft ze altijd wel wat moeite?

Het is namelijk zo dat sommige oudere katten wat sneller verstoppen.  Ik zou dan wat minder bot gaan geven.  Mijn oudste poes krijgt trouwens ook het laagste botpercentage (maar 40%).  Als dat nodig is om niet te verstoppen, dan doe ik het maar zo.
Ik zou dat zeker ook als optie in het achterhoofd houden, dat het botpercentage in de kvv voor haar te hoog geworden is.
Ik weet niet wat de samenstelling van je kvv is, maar ik zou dat eens opzoeken. Misschien wordt het dan duidelijker. 
Ik zou ook niet zomaar orgaan toevoegen, want misschien zit er al vrij veel in de kvv.  Ik zou even kijken of dat kan en hoe je de percentages wat kan aanpassen zodat ze beter bij haar passen. 
Pas erna zou ik aan het grit gaan denken. 
Neemt niet weg dat ik ook voorstander ben van houtkorrels. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door