Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2834798
hannabelgje schreef: Als ze hier een hele kip opgegeten hebben dan jatten ze nog alles wat los en vast zit.
Beetje aard van de beestjes vrees ik. Als ze echt honger hebben is het wel erger.
:-\ daar was ik wel een beetje bang voor. Ze vreet namelijk ook echt alles. Brood vreet ze door de zak heen en ook echt met smaak op maar ook stukken vegetarische kip of groenteburger soja yoghurt eigenlijk alles wat er te vinden valt als ik 2 tellen niet oplet. Gelukkig is het magazijn hier weg en vreet ze geen hondenbrokken meer door de zak heen  :-X

Ik hoop dat het met BARF en heel goed opletten beter gaat
#2834868
Ik verstop alles hier. De magnetron is bijvoorbeeld een goede plek voor brood in te bewaren omdat ze die niet open krijgen.
Ze krijgen gewoon niet meer eten dan ik ze geef. Ze komen ook niet buiten. En ja ze zijn alledrie even erg. Dat steeks elkaar aan vrees ik.
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2834874
hannabelgje schreef: Ik verstop alles hier. De magnetron is bijvoorbeeld een goede plek voor brood in te bewaren omdat ze die niet open krijgen.
Ze krijgen gewoon niet meer eten dan ik ze geef. Ze komen ook niet buiten. En ja ze zijn alledrie even erg. Dat steeks elkaar aan vrees ik.
Meis is zelfs zo erg dat wanneer de oven open staat ze er in gaat zitten om mogelijke stukje gesmolten kaas uit de oven te eten  :-X
Ik verstop inmiddels ook alles. Maar Meis komt wel buiten en ik ben bang dat ze daar ook eet (dat ze jaagt en opeet weet ik, de rest natuurlijk niet)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door