Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Deesje
#2187996
beste is dezelfde dag opmaken maar 2 of 3 dagen in de koelkast kan ook, hoewel ik het vooral als er kiwi of sinaasappel in zit niet zo lekker vind.. als er hier al iets over blijft (maak 2liter per dag) dan maak ik het de tweede dag op..
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2187998
sylvia schreef: Is daar een receptenboekje van?
Niet nodig joh, halve zak bladgroente, wat fruit erbij...fertig. Alleen boerenkool erin vond ik niet te knagen.

Mangootje doet het ook altijd goed. Er kan niet veel mis gaan, de smaak van het fruit overheerst een beetje.
Door Lizzy
#2188001
Angelique schreef: Niet nodig joh, halve zak bladgroente, wat fruit erbij...fertig. Alleen boerenkool erin vond ik niet te knagen.

Mangootje doet het ook altijd goed. Er kan niet veel mis gaan, de smaak van het fruit overheerst een beetje.
Wat? Nuttig jij dit?! :o :o
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2188007
Angelique schreef: Ja  :biggrin2:

En wat moet ik nu met jou..oprapen...wegdragen....kin helpen optakelen :biggrin2:

Whahahahahhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
Door Mevroi Kruim
#2188031
Deesje schreef: wat ook erg lekker is:

postelein (spinazie kan ook) met banaan en vers geperst sinaasappelsap

andijvie met grapefruit, water en druiven

of (niet groen maar wel lekker)
avocado, 3/4 dadels, bosje munt, aanvullen met sinaasappelsap naar wens
Hee, dat is een idee met de avocado's die ik in een aanval van verstandsverbijstering heb aangeschaft  :D munt groeit in de tuin, dadels heb ik altijd op voorraad, sinaasappels idem.

En het klinkt ook als een prima manier om andrijvie weg te krijgen  ::)
Door Lizzy
#2188055
Angelique schreef: Mmm, paar maandjes ofzo.
Joh!!!!! En? Bevalt het?

(ik krijg zowat braak neigingen als ik die groene kledder zie :yucky:)
Gebruikersavatar
Door choopy
#2188059
Zo'n smoothie, wordt dat echt een glad papje of zitten er nog proefbare stukjes in??

Zo'n drinkontbijt bijvoorbeel krijg ik dus echt niet weg, vanwege stukjes, evenals yoghurt met vruchten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door