Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2010962
K@rin schreef: waarom Novacam ?
omdat het goedkoper is dan Metacam  ;)
Ja, ik wil graag de naam van jouw middel weten !!
Ik weet niet  wat je zoekt, maar bedoel je misschien carprodyl?  http://www.pharmacy4pets.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=14&flypage=flypage.tpl&product_id=36&option=com_virtuemart&Itemid=17&vmcchk=1&Itemid=17

Ach , niet helemaal goed gelezen  :-[, recept vereist  ;)
Laatst gewijzigd door nova op do 12 mei 2011, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2010971
Het heet loxicom! Ik krijg hem bij mijn da! Die heeft de goede gewoont voor de goedkoopste te gaan (gelukkig)
Door K@rin
#2010979
Lil schreef: Het heet loxicom! Ik krijg hem bij mijn da! Die heeft de goede gewoont voor de goedkoopste te gaan (gelukkig)
wat is daar de prijs van ?
Door Lil
#2010982
Moet ik bellen. In de 30 euro voor 100 ml. Flexicam is ruim in de 40 euro. Novacam was ook goedkoop, maar ja als ik moet bestellen komt er ruim 6 euro verzenden bij. Ik rijd dagelijks langs de da. Even wachten dus voor de prijs ;)
Door K@rin
#2010987
Lil schreef: Moet ik bellen. In de 30 euro voor 100 ml. Flexicam is ruim in de 40 euro. Novacam was ook goedkoop, maar ja als ik moet bestellen komt er ruim 6 euro verzenden bij. Ik rijd dagelijks langs de da. Even wachten dus voor de prijs ;)
in engeland helemaal goedkoop, maar dan moet je wel een recept hebben.
Volgens mij komt 100 ml (incl. verzendkosten) je op ca. 18 euro  :-X
Wel de moeite waard om het daar vandaan te halen, wanneer je het echt dagelijks nodig hebt.

http://www.vetuk.co.uk/pet-meds-prescri ... mls-p-4043
Door Lil
#2010994
Dat loont! Gelukkig krijg ik 100 ml niet voor de houdbaarheidsdatum op. Daarom staat hier dus 32 ml. en die staat al van november, gebruik het max 1 maal per week en meestal maanden niet en dan is het opeens een weekje nodig. Daarom ken ik de prijs ook niet en ik hoop dat nog lang zo te mogen houden.
Door Lil
#2011307
100 ml loxicom kost bij mijn da dus 28,50.

Dat is dus 10 euri duurder dan in Engeland. Het naar hier laten komen als het lukt, loont zich wel degelijk!
Door conleeuw
#2028591
toch raar, ik heb het wel eens gedaan, weet niet meer wanneer, omdat ik het nu bij mijn dierenarts goedkoper krijg dan online koop ik het nu bij de da ;)
Door K@rin
#2028693
Ik had inmiddels de Novicam besteld en ook al binnengekregen voor GAIDA van Chris.
Ik heb bij mijn dierenarts nagevraagd en die kan inderdaad ook de Loxicom bestellen.
100 ml kost daar 26,50 € en dat scheelt dus aanzienlijk met Metacam en in verhouding heel iets duurder dan Novacam !
Volgens mij was die 31,80 voor 125 ml, maar daar komen dan nog verzendkosten bij.
Daniëlle waar bestel jij de Novicam en wat kost dat ?
Gebruikersavatar
Door nova
#2028755
Irish schreef: Lukt het jullie om Stronghold via een site als bijv. de dierenapotheker te bestellen?
Zat IN shops die het verkopen. Zooplus, medpets en nog een hele lijst
Door Irish
#2028895
Ok thanks, dan ga is kijken of het mij lukt!
Vaak gaat het alleen op recept ofzo? Terwijl ik het hier zo bij een dierenkliniek kan halen waar ik geen klant ben, maar dan wel een dikke 10 euro meer betaal..  :-X
Door Irish
#2028979
nova schreef: Zat IN shops die het verkopen. Zooplus, medpets en nog een hele lijst
Zowel bij zooplus als bij medpets zie ik geen Stronghold...  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door