Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3471125
frodo quin schreef: do 02 mei 2024, 12:31 Ik ben er zelf ook wel benieuwd naar, maar vrees dat die nooit lang aan halsbanden gaan blijven hangen of stukgebeten gaan worden.
Quin bijt sowieso graag in emma haar halsband, dus die zijn we al kwijt geraakt. Tegenwoordig heeft ze dus vaak geen halsband aan om dat te voorkomen. Emma doet dat niet, maar kan natuurlijk wel de halsband vast hebben als ze Quin bij haar nekvel heeft.

Lichtjes voor aan de halsband zijn we ook altijd kwijt of zijn snel stuk. Die blijven achter in struiken. Iemand ervaring met hoe goed die meegaan met omstuimig spelende honden?
Als ze van de halsband afvallen, kan je ze met de gps weer terugvinden :biggrin2: en ik zie nu dat ze er een hebben met 'Bijtbestendige glasvezel behuizing' ;)
hannabelgje schreef:Ik snap alleen niet zo goed waarom er verschillende maten zijn. Ik ga ervanuit dat Bob niet zwaarder wordt dan 20 kilo dus ik denk dat ik gewoon de kleine bestel.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
De standaard gaat qua batterij 10 dagen mee, de xl versie 1 maand.

(Ik heb geen aandelen overigens :-\ ;D )
Door frodo quin
#3471131
Inge en Bono schreef: do 02 mei 2024, 14:36 Als ze van de halsband afvallen, kan je ze met de gps weer terugvinden :biggrin2: en ik zie nu dat ze er een hebben met 'Bijtbestendige glasvezel behuizing' ;)

De standaard gaat qua batterij 10 dagen mee, de xl versie 1 maand.

(Ik heb geen aandelen overigens :-\ ;D )
Dat klinkt interessant. Niet dat ze vrijwillig ver van mij gaan, maar er kan altijd iets extreem gebeuren.
Door frodo quin
#3471216
zurca schreef: do 02 mei 2024, 21:35 Ducktape :biggrin2:
De tracker bevestig je met een houder aan de halsband of het tuig. Ik rol er dan nog ff een stuk tape over ;)
Dat is een goei! Emma loopt tegenwoordig ook met ductape rond haar lichtgevende halsband omdat kleine draak hem gesloopt heeft en ik in de donker toch graag een verlichte puppy wil.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door