Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3471055
Verschrikkelijk zeg…

Een van mijn vorige honden is overleden in pension terwijl wij een lang weekend weg waren. Dat was een heel ander verhaal (en hij heeft zulke super lieve zorg gehad toen hij ziek werd, maar ik weet nog hoe K ik me voelde bij en het telefoontje van de dierenarts en bij thuiskomst.
#3471061
Afschuwelijk, dan word je toch helemaal gek van verdriet.

Wat ik zo raar vond was dit:
"Wel houden de camera’s een oogje in het zeil. Peelen: „Voor ik ga slapen tussen tien en elf kijk ik altijd naar de camera’s en als ik de volgende dag vroeg opsta kijk ik opnieuw. Nu werd ik voor ik zelf had gekeken al gebeld met het afschuwelijke nieuws.”

Wat heb je dan aan die camera's?
#3471078
Tanna schreef: di 30 apr 2024, 23:16 Afschuwelijk, dan word je toch helemaal gek van verdriet.

Wat ik zo raar vond was dit:
"Wel houden de camera’s een oogje in het zeil. Peelen: „Voor ik ga slapen tussen tien en elf kijk ik altijd naar de camera’s en als ik de volgende dag vroeg opsta kijk ik opnieuw. Nu werd ik voor ik zelf had gekeken al gebeld met het afschuwelijke nieuws.”

Wat heb je dan aan die camera's?
Maar is dit zo raar? Ik bedoel, mensen moeten toch ook slapen? Als ik mijn honden naar een pension bracht zaten ze in de nacht ook in ruimtes waar geen toezicht was. Ik denk dat die camera’s er meer zijn om overdag een oogje in het zeil te houden omdat het niet 1 grote stal is maar verschillende ruimtes, zodat ze met camera’s meer overzicht hebben.

Maar ik heb nog geen enkel pension meegemaakt waar 24-7 ‘contact’ is met honden.
#3471082
Waar lees je over zeecontainers? Overal staat “appartementen” wat dat dan ook moge zijn. Het is maar een raar verhaal. Je stopt ze toch niet in een container zonder ventilatie? Vreselijk als die honden inderdaad gestikt zijn, een langzame dood :'( :'( :'(
#3471083
Maar zo'n zeecontainer is best groot? Kan een hond daar binnen een nacht in stikken?

Het klinkt voor mij eerder als een koolmonoxide vergiftiging. Wat net zo goed past bij advocaten en onderzoek, want je zou best mogen verwachten dat er een meter hangt.
#3471105
Een zeecontainer kan prima ingericht zijn als een appartement. Hier aan de overkant staan ook containerwoningen waar Oekraïense gezinnen in worden opgevangen en waar dus ook gewoon ramen in zitten. Ook zijn er hier diverse plekken met containerwoningen voor studenten. Een zeecontainer kan dan ook prima een appartement zijn en hoeft zeker geen vracht container te zijn zonder ramen ;)

Wat ik opvallend vind aan het stukje tekst over de camera's is dat ze werden gebeld voordat ze het op de camera hadden gezien?

Maar zoals in de artikelen staat, er zijn hier alleen maar verliezers...
#3471111
dinky89 schreef: wo 01 mei 2024, 22:19 Een zeecontainer kan prima ingericht zijn als een appartement. Hier aan de overkant staan ook containerwoningen waar Oekraïense gezinnen in worden opgevangen en waar dus ook gewoon ramen in zitten. Ook zijn er hier diverse plekken met containerwoningen voor studenten. Een zeecontainer kan dan ook prima een appartement zijn en hoeft zeker geen vracht container te zijn zonder ramen ;)

Wat ik opvallend vind aan het stukje tekst over de camera's is dat ze werden gebeld voordat ze het op de camera hadden gezien?

Maar zoals in de artikelen staat, er zijn hier alleen maar verliezers...
Ja dat is waar wat je zegt kwa containers ,
Ik denk altijd gelijk aan die zee containers ::)
Maar er wonen zeer zeker ook talloze mensen in ja.

Ik heb nog nooit 1 van mijn honden naar een pension gebracht dus 0 ervaring
#3471121
dinky89 schreef: wo 01 mei 2024, 22:19 Een zeecontainer kan prima ingericht zijn als een appartement. Hier aan de overkant staan ook containerwoningen waar Oekraïense gezinnen in worden opgevangen en waar dus ook gewoon ramen in zitten. Ook zijn er hier diverse plekken met containerwoningen voor studenten. Een zeecontainer kan dan ook prima een appartement zijn en hoeft zeker geen vracht container te zijn zonder ramen ;)

Wat ik opvallend vind aan het stukje tekst over de camera's is dat ze werden gebeld voordat ze het op de camera hadden gezien?

Maar zoals in de artikelen staat, er zijn hier alleen maar verliezers...
Ik kan me voorstellen, dat ze personeel hebben wat bv om 7.00 begint. En dat je dan als eigenaar nog niet gekeken hebt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door