Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3470361
Iemand ?
Ik heb nu vrij simpele sokjes voor over het spalkverband . En ik moest ze snel hebben ivm de vervroegde operatie ...

Maar : Woeste Willem is wild , veel te wild
Dus we willen hem voortaan hier in huis antislip sokjes aantrekken . Hij is inmiddels gewend ,dus dit levert geen problemen op
Maar ook voor de resterende revalidatie tijd , zodat ie meer grip heeft

Welk merk hebben jullie?
Door Mandarijn
#3470403
20240217_163704.jpg
20240217_163704.jpg (4.56 MiB) 178 keer bekeken
Bobbie heeft deze. Zijn voor binnenshuis, zijn van stof en heb ze via amazon.nl besteld. Zaten per 6 verpakt, dus kan gerust een 2 wassen als ze vies worden.

https://www.amazon.nl/dp/B0CCBM5M5Q/ref ... 61_TE_item

Soms verdraaid 1 sokje maar die heb je snel weer terug in de juiste positie

* Bobbie begint door zijn leeftijd wat weg te glijden op de tegels met lopen. En deze sokjes voorkomen dat. Ze hebben antislip onderop. Je kunt ze vergelijken met de antislip sokken van mensen
Door smulpaap
#3470413
Mandarijn schreef: za 13 apr 2024, 11:39 20240217_163704.jpg

Bobbie heeft deze. Zijn voor binnenshuis, zijn van stof en heb ze via amazon.nl besteld. Zaten per 6 verpakt, dus kan gerust een 2 wassen als ze vies worden.

https://www.amazon.nl/dp/B0CCBM5M5Q/ref ... 61_TE_item

Soms verdraaid 1 sokje maar die heb je snel weer terug in de juiste positie

* Bobbie begint door zijn leeftijd wat weg te glijden op de tegels met lopen. En deze sokjes voorkomen dat. Ze hebben antislip onderop. Je kunt ze vergelijken met de antislip sokken van mensen
Dank je wel voor de link . De klittenbandsluiting lijkt mij ideaal
Door Mandarijn
#3470456
smulpaap schreef: za 13 apr 2024, 16:32 Dank je wel voor de link . De klittenbandsluiting lijkt mij ideaal
De klitteband kan met een drukker erop gezet worden. Zonder krijgt Bobbie de sokjes uit. Buiten heeft hij ze niet nodig en doordat het stof is zijn ze makkelijk aan te doen en vindt hij het geen probleem. Voordeel vind ik ook dat het niet gaat zweten straks van de zomer


*en voor dat bedrag durfde ik het wel aan on ze te proberen
Door smulpaap
#3470461
Mandarijn schreef: zo 14 apr 2024, 17:03 De klitteband kan met een drukker erop gezet worden. Zonder krijgt Bobbie de sokjes uit. Buiten heeft hij ze niet nodig en doordat het stof is zijn ze makkelijk aan te doen en vindt hij het geen probleem. Voordeel vind ik ook dat het niet gaat zweten straks van de zomer


*en voor dat bedrag durfde ik het wel aan on ze te proberen
Ja ik las het , ideaal . Zo zit de sok toch wat steviger .en idd ze zijn niet duur
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door