Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3470313
Ik ben blij dat je het wel hebt gedeeld. Want hier zitten tenminste mensen die jou wel voor 200% begrijpen.

Overigens heb ik na het overlijden van Frou Frou echt bijzonder veel steun gehad aan het boek "dan neem je toch gewoon een nieuwe" van Antoinnette Scheulderman.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470318
Lizzy schreef: do 11 apr 2024, 10:46 Ik ben blij dat je het wel hebt gedeeld. Want hier zitten tenminste mensen die jou wel voor 200% begrijpen.


Ja dat weet ik wel maar toch drempel even gehad.
Maar onterecht van mijn kant.
Gelukkig bestaat dit forum waar ik nog steeds heel blij mee ben.

Overigens heb ik na het overlijden van Frou Frou echt bijzonder veel steun gehad aan het boek "dan neem je toch gewoon een nieuwe" van Antoinnette Scheulderman.
O ik ga is kijken op internet
Heb ook nog heel veel verdriet van me schat Bandit. En dan Missy er nog is achteraan, beetje teveel op me donder gehad. En dan ook nog is onbegrip in familie :'(
Door Lizzy
#3470334
kiara schreef: do 11 apr 2024, 13:43 Heb besteld en komt morgen al
Ik hoop dat ook ik er wat aan heb :-*
Ik hoop het ook. Ik voelde me zo veel minder alleen toen ik haar boek las. En ik vond het zo herkenbaar allemaal. Met de dood van Frou Frou was ik zo kapot, ik geloof niet dat iemand dat kon begrijpen en toen ik haar verhaal las voelde ik dat zij hetzelfde had.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470337
Lizzy schreef: do 11 apr 2024, 18:07 Ik hoop het ook. Ik voelde me zo veel minder alleen toen ik haar boek las. En ik vond het zo herkenbaar allemaal. Met de dood van Frou Frou was ik zo kapot, ik geloof niet dat iemand dat kon begrijpen en toen ik haar verhaal las voelde ik dat zij hetzelfde had.
Ja klinkt misschien gek maar met de ene hond heb je dat meer als de andere, en niet omdat je er meer of minder van houd.

Fijn dat jij er zoveel herkenning in zag, ik hoop dat ik dat ook krijg.
#3470404
Ach wat verdrietig dat je Missy los hebt moeten laten, heel veel sterkte :-*

Het verdriet is voor veel mensen niet invoelbaar en sommigen reageren ronduit onbeschoft. Maar voor mij is ieder huisdier een dierbaar gezinslid en de rouw is voor mij vergelijkbaar met het overlijden van een andere dierbare. En familie snapt daar vaak geen bal van.....
Nogmaals veel sterkte :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door