Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3469721
Het liefst in Noord Holland maar verder weg mag ook wanneer het een vertrouwd en goed adres is.

Normaal gaan onze honden altijd naar mijn ouders wanneer wij op vakantie gaan maar dat lijkt voor deze zomer niet te lukken. We hebben dat niet zien aankomen en misschien lost het zich nog op maar voor nu moeten we op zoek naar wat anders. Ik heb Ellen al een berichtje via Facebook gestuurd en wil haar morgen even bellen en heb nog een andere optie die ik wil nabellen.

Het gaat om 2 Old english Bulldogs. Rana 13,5 jaar oud. Makkelijk in omgaan en altijd blij. En Dex 6,5 jaar oud. Een schat van een reu maar lastig met andere honden. Als je weet wat je doet, afstand houd tot andere honden en hem afleid kan je prima met hem op pad maar wij komen nooit op plekken waar (veel) andere honden komen. Hij kan dus niet ergens waar ook andere honden zijn. Katten waren ze ooit wel gewend maar de laatste paar jaar wonen ze zonder kat. Op straat doen ze er niet zoveel mee maar als er een aandacht vraagt dan krijgt hij die wel - zeg maar ::) Periode in overleg na contact. Ik wil ze niet zomaar ergens brengen maar zoek iemand met verstand/kennis van honden en liefde of affiniteit voor/met het ras. Of in iedergeval geen weerstand of angst voor een wat sterkere hond met een gespierd uiterlijk ::)

Heeft iemand tips voor een goed en betrouwbaar adres?

Barfplaats wordt gesponsord door