Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3469712
Ik vind het knap dat hij zo blijft zitten! George heeft 2 keer acupunctuur gekregen en dat was een ramp. Als alle naalden gezet waren liet ze een kleine rilling over haar ruggengraat lopen en dan sprongen de naalden gewoon tegen het plafond aan, ongelooflijk!
Wij spiegelden altijd enorm en ik kon ook niet tegen acupunctuur dus het verbaasde me niks.
Door Lizzy
#3469734
Sneu he! Hij vindt het echt vreselijk. De eerste keer zaten de naalden, wilde hij bewegen. Kreeg hij zo'n rasechte acupunctuur-naald-shock. Hij gilde het uit. En sindsdien durft hij dus niet meer te bewegen.

Toch in het tweede filmpje is ie op de bank gekropen en wordt hij zachtjes geaaid door Kirsten. Dat vindt hij wel lekker. Die oogjes, hoe hij in slaap valt :smitten:

Ja, het is echt een reu.

Hij krijgt acupunctuur (samen met Fritzi dus) omdat zijn spijsverteringssysteem nog steeds niet 100% is.
Door Robian
#3469736
ohhh arm kind....word je toch zomaar als speldenkussen gebruikt :o

Trouwens... die wenkbrauwen van Sjoerd :biggrin2:
Hij krijgt van mij de Grammy voor bezorgd kijken :cool:

Dikke knuffel voor de stoere man :-*
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470205
Ach arme Sjoerd
Kan mij goed voorstellen dat hij het niet leuk vind al die naalden
Mij ook niet bellen voor prikken
Hopelijk helpt het.
Is het nog steeds de nasleep van giardia ?
Door Lizzy
#3470213
kiara schreef: di 09 apr 2024, 08:32 Ach arme Sjoerd
Kan mij goed voorstellen dat hij het niet leuk vind al die naalden
Mij ook niet bellen voor prikken
Hopelijk helpt het.
Is het nog steeds de nasleep van giardia ?
Yup.

Ik sprak van de week een kennis van me, haar hond heeft 4 keer Giardia opgelopen (beetje een soort gelijk verhaal ala dat van Sjoerd). Hij is ook behandeld met Panacur en met Metrobactin. Is niet/nooit meer goed gekomen met de hond....
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470222
Lizzy schreef: di 09 apr 2024, 09:41 Yup.

Ik sprak van de week een kennis van me, haar hond heeft 4 keer Giardia opgelopen (beetje een soort gelijk verhaal ala dat van Sjoerd). Hij is ook behandeld met Panacur en met Metrobactin. Is niet/nooit meer goed gekomen met de hond....
Jeetje wat vreselijk
Dan heb ik mazzel gehad met Amber ( de herder)
Een kennis van mij ( die jij ook kent dacht ik) ook steeds maar geklooi met haar hond ( border collie)

“ vroeger” hoorde je het niet van die Giardia , althans niet dat ik weet.
Alhoewel Missy het ook heeft gehad.
Maar Bandit weer niet ( en was geboren letterlijk tussen de koeien)
Dus niet in een “ steriel” huis.
Nooit ziek geweest
Gebruikersavatar
Door Nitus
#3470228
Ohh, haha, geweldig ook hoe je hem toespreekt! Maar hij lijkt inderdaad net een speldenkussen... arme jongen ;) . Gelukkig dus goed afgelopen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door