Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3469459
smulpaap schreef: wo 13 mar 2024, 16:08 Pff . Ook al :-X
Hier in het dorp is ook nog een kleine DA praktijk , zelfstandig werkend . De DA is tegen de 70
Ik vrees als hij stopt dat het ook snel gebeurt is
Wij komen in Onstwedde bij een kleine zelfstandige praktijk en voor het titeren bij net zo'n praktijk maar dan in Gieten. Maar duimen dat die nog lang blijven bestaan.
#3469484
Vooral de zin over het streven naar zo groot mogelijke praktijken :-X Kortom streven naar een nummertje ipv persoonlijk contact of een vaste dierenarts.......

Ze zijn hier aan de A7 al begonnen met de bouw van een enorme praktijk dus ben benieuwd hoe lang het duurt voor alle dierenartsen in de stad onder de keten gaan vallen :-\
#3469486
dinky89 schreef: do 14 mar 2024, 08:36 Vooral de zin over het streven naar zo groot mogelijke praktijken :-X Kortom streven naar een nummertje ipv persoonlijk contact of een vaste dierenarts.......

Ze zijn hier aan de A7 al begonnen met de bouw van een enorme praktijk dus ben benieuwd hoe lang het duurt voor alle dierenartsen in de stad onder de keten gaan vallen :-\
Dit dus. Echt hoor, het gaat de komende jaren gewoon geen feestje worden in dierengezondheidsland. Denk echt dat we onze borst nat kunnen maken. Ik hoop dat we ons massaal gaan verzetten tegen deze maffia. Ik zag dat de hondenbescherming ook al een petitie is gestart. Volgens mij moeten we veel herrie gaan maken. Even wachten tot Geert Wilders in een gevormd kabinet zit een dan misschien maar even naar Den Haag om te demonstreren. We kunnen veel zeggen van Geert maar een dierenliefhebber is ie.
#3469487
dinky89 schreef: do 14 mar 2024, 08:36 Vooral de zin over het streven naar zo groot mogelijke praktijken :-X Kortom streven naar een nummertje ipv persoonlijk contact of een vaste dierenarts.......

Ze zijn hier aan de A7 al begonnen met de bouw van een enorme praktijk dus ben benieuwd hoe lang het duurt voor alle dierenartsen in de stad onder de keten gaan vallen :-\
Ja dat word een giga -pand :-X
Ik heb al gevraagd bij mijn DA hoe dit straks gaat
Ze gaan alleen de nachtdiensten gezamenlijk doen met Assen .
#3469488
Lizzy schreef: do 14 mar 2024, 08:52 Dit dus. Echt hoor, het gaat de komende jaren gewoon geen feestje worden in dierengezondheidsland. Denk echt dat we onze borst nat kunnen maken. Ik hoop dat we ons massaal gaan verzetten tegen deze maffia. Ik zag dat de hondenbescherming ook al een petitie is gestart. Volgens mij moeten we veel herrie gaan maken. Even wachten tot Geert Wilders in een gevormd kabinet zit een dan misschien maar even naar Den Haag om te demonstreren. We kunnen veel zeggen van Geert maar een dierenliefhebber is ie.
Dat klopt . Ik ben geen PVV fan , maar Geert en ook Dion zijn wel dierenliefhebbers
#3469489
smulpaap schreef: do 14 mar 2024, 11:18 Dat klopt . Ik ben geen PVV fan , maar Geert en ook Dion zijn wel dierenliefhebbers
Klopt, was gisteren nog item over bij Lubach ivm de dierenwelzijnswet waar ze mee bezig zijn. Het is wel de vraag hoe het zal gaan bij vorming kabinet omdat de coalitie partijen niet voor dieren stemmen. Zat ook fragment bij van Dion als voorzitter waarbij hij beetje in spagaat zat omdat hij heel duidelijk voor dieren is maar hij ook rekening moet houden met de formatie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door