Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3468892
Ties heeft geen peentjes, maar een heel groentetuintje in zijn oren gekregen ;D ;D ;D En er kan wat in, in die flappers. Alle luchtjes en geurtjes zijn ineens véél interessanter dan het vrouwtje met haar stomme snoepjes :-X ;D
Door frodo quin
#3468906
pike schreef: do 29 feb 2024, 19:49 Ties heeft geen peentjes, maar een heel groentetuintje in zijn oren gekregen ;D ;D ;D En er kan wat in, in die flappers. Alle luchtjes en geurtjes zijn ineens véél interessanter dan het vrouwtje met haar stomme snoepjes :-X ;D
Sterkte :biggrin2:
Door Lizzy
#3468923
Ohhhh welkom bij de Club!!! Sjoerd z'n oren doen het ook niet meer. Hele lijf is met hele andere dingen bezig ::) :biggrin2: . Dit is gewoon echt een fout reuen-seizoen :biggrin2:

Nou sterkte he :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3468929
Lizzy schreef: vr 01 mar 2024, 07:21 Ohhhh welkom bij de Club!!! Sjoerd z'n oren doen het ook niet meer. Hele lijf is met hele andere dingen bezig ::) :biggrin2: . Dit is gewoon echt een fout reuen-seizoen :biggrin2:

Nou sterkte he :biggrin2:
;D dat was toch al een beetje een Dalmatenprobleem geloof ik :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3468985
Mijn instructrice bij de puppencursus omschreef het gedrag vanochtend toch ietsje anders: "Rond de leeftijd van een half jaar" zei ze, "worden ze doorgaans wat zelfstandiger. De pubertijd moet nog komen. Veel succes!" ;D ;D
Door hannabelgje
#3468993
Kaio schreef:Ik durf gewoon niet te lachen he :biggrin2:
Zou ik ook niet doen als ik jou was Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3468995
pike schreef: za 02 mar 2024, 11:18 Mijn instructrice bij de puppencursus omschreef het gedrag vanochtend toch ietsje anders: "Rond de leeftijd van een half jaar" zei ze, "worden ze doorgaans wat zelfstandiger. De pubertijd moet nog komen. Veel succes!" ;D ;D
ik heb trouwens vorige week een nieuwe pubergroep erbij gekregen. OMG! Dat was een zooitje ;D Het waren allemaal de meest mega pubers, allemaal voorbeeldige hondjes tot aan......zo ong 9 maanden de meesten
Hebben ons wat afgelachen ;D Ja je kunt er beter soms om lachen anders ga je huilen ;D
Dus werk aan de winkel :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door