Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3468815
Bekend beeld. Hier dan vooral bij "ik wil langs daar wandelen" wat ze ook vaak mag kiezen, maar toevallig lopen de straten of paden altijd van het huis weg, dus ik moet wel op een bepaald moment veto's stellen of we komen nooit thuis ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3468819
;D ;D laat me denken aan mijn Teckeltje dat perse bij de dierenwinkel naar binnen wou. En als een echte Teckel voet bij stuk houden. IK WIL NAAR BINNEN! Maar het was maandagochtend dus de winkel was gesloten. Er vormde zich een hele kring van mensen om ons heen, die konden de voorstelling wel waarderen :biggrin2: :biggrin2:
Door smulpaap
#3468851
frodo quin schreef: wo 28 feb 2024, 16:16 Bekend beeld. Hier dan vooral bij "ik wil langs daar wandelen" wat ze ook vaak mag kiezen, maar toevallig lopen de straten of paden altijd van het huis weg, dus ik moet wel op een bepaald moment veto's stellen of we komen nooit thuis ::) :biggrin2:
Tja , ze hebben ook een mening he :biggrin2:
Door smulpaap
#3468852
pike schreef: wo 28 feb 2024, 17:17 ;D ;D laat me denken aan mijn Teckeltje dat perse bij de dierenwinkel naar binnen wou. En als een echte Teckel voet bij stuk houden. IK WIL NAAR BINNEN! Maar het was maandagochtend dus de winkel was gesloten. Er vormde zich een hele kring van mensen om ons heen, die konden de voorstelling wel waarderen :biggrin2: :biggrin2:
Ik heb er beeld bij :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3468894
Oke dat wordt dierenwinkels vermijden, terrasjes vermijden, lunchrooms vermijden, marktkraampjes vermijden, kortom alles vermijden waar iets eetbaars te krijgen valt ;D ;D ;D
Door smulpaap
#3468898
Nee ,nee . Je moet je juist verenigen en de krachten bundelen :biggrin2:
Lemmy beukt een gesloten deur open
Ties gaat z'n neus achterna, waar is de keuken
Als Ties de keuken heeft gevonden komt Lemmy weer in actie . Ja kok , ik ben een heule grote gevaarlijke beer . Je geeft nu die biefstuk , want anders werk ik je naar de grond
Kok lacht , en dan is daar ook nog The Iron Lady
Nou , dan lacht die kok niet meer hoor
The Iron Lady begrijpt dat Lemmy meer dan 1 biefstuk lust
En van je neus achterna gaan krijg je ook trek
Dus : Het overige keukenpersoneel moet opschieten . Thatcher begint haar geduld al te verliezen . Haar blik zorgt ervoor dat met haar echt niet te spotten valt .
Wijs ons de weg naar meer vlees
Ties is ongeduldig , Lemmy begrijpt ook al dat ie maar weer moet laten zien dat ie het echt meent hoor . Opskietu ! Anders liggen jullie allemaal hoor , of ik beuk weer een deur open
Hmm , die sukkels zijn onder de indruk
Er gaat een deur open . En kijk nou eens . Wat een heerlijk vlees hebben ze hier
Nou , Ties jij mag eerst . Jij hebt altijd honger
Ja Lemmy ga jij ook maar , en bewaar voor mij Thatcher ook wat jongens . De politie komt er aan . Maar geen probleem hoor . Ik ben een Terriër en ik ga ze in hun poten happen
En ook van de politie ben ik echt niet onder de indruk . Kat in het bakkie jongens . Morgen gaan we naar de markt :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door